کتاب بیشتر آرام باش،کمتر تلاش کن!

Relax More, Try Less
راهی ساده به سوی فراوانی
  • 10 % تخفیف
    80,000 | 72,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده: تیم گریمز
کد کتاب : 95672
مترجم :
متین قاسمی بجد
شابک : 978-9642334353
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بیشتر آرام باش،کمتر تلاش کن! اثر نویل گادارد

این کتاب در مورد رسیدن به آنچه می خواهید با آرامش بیشتر است.
به طور خاص، این کتاب لزوم آرامش را برای رسیدن به آنچه می خواهید به شما نشان می دهد. توصیه‌هایی در آن وجود دارد که پیشنهادهای عملی هستند که می‌توانید فورا از آنها استفاده کنید. هر چیزی که در زندگی به دنبال آن هستید - خواه پول بیشتر، سلامتی بهتر، روابط بهتر، وقت آزاد بیشتر، احساس خوشبختی بیشتر، یا یک ماشین شیک تر - اغلب اگر کمتر تلاش کنید سریعتر به آن دست خواهید یافت.
بدیهی است که این روش معمولی نیست که ما در مورد چگونگی به دست آوردن آنچه می خواهیم فکر می کنیم. اولین تمایل ما همیشه این است که اگر عمیقا چیزی را می خواهیم تلاش کنیم. ما فکر می کنیم باید سخت کار کنیم و تلاش زیادی کنیم تا به خواسته هایمان برسیم.
اما حقیقت موضوع این است که تلاش سخت برای اکثر مردم کارساز نیست. اکثریت ما که سخت برای بهبود زندگی خود تلاش می کنیم، هنوز به چیزی که واقعا می خواهیم نمی رسیم. ما می‌خواهیم چیزهای بهتری را در زندگی‌مان به دست آوریم، برای به دست آوردن آن‌ها بسیار تلاش می‌کنیم - و ممکن است باز هم نرسیم. من نمی توانم شروع کنم به شما بگویم که چند بار سخت تلاش کرده ام و نرسیده ام. چیزی برای خجالت نیست. این فقط حقیقت است اغلب اوقات تلاش بسیار زیاد ما را به آن چیزی که امیدواریم به دست بیاوریم نمی رساند.
بنابراین در اینجا یک سوال منطقی وجود دارد: اگر اینقدر تلاش را متوقف کنیم چه اتفاقی می افتد؟ اگر راه آسان تری برای دریافت آنچه در زندگی می خواهیم وجود داشته باشد چه؟ اگر به خودمان اجازه دهیم به جای تلاش زیاد، با ثبات بیشتری آرامش داشته باشیم چه؟
پاسخ شگفت‌انگیز این است که با آرامش بیشتر می‌توانیم بلافاصله در درون خود احساس ثروتمندی کنیم. و، از آنجا، پیشرفت حتی خیره‌کننده‌تر رخ می‌دهد: احساس جدید خود ثروتمندی ما به طور معجزه آسایی در دنیای بیرونی ما ظاهر می‌شود.

کتاب بیشتر آرام باش،کمتر تلاش کن!

نکوداشت های کتاب بیشتر آرام باش،کمتر تلاش کن!
I think when I start reading his books that nothing could top the last one I read, but this one is the best. It is simple. It is incredible. Read it, and change your life.
فکر می کنم وقتی شروع به خواندن کتاب های او می کنم هیچ چیز نمی تواند از آخرین کتابی که خوانده ام بهتر باشد، اما این یکی بهترین است. آسان است. آن باور نکردنی است. آن را بخوانید و زندگی خود را تغییر دهید.
Amazon Reviewer

Simple yet effective
ساده و در عین حال موثر.
Alejandra Montemayor

قسمت هایی از کتاب بیشتر آرام باش،کمتر تلاش کن! (لذت متن)
اغلب اگر اجازه دهیم زندگی سیر طبیعی خود را طی کند، بدون اینکه مدام در تلاش های خیرخواهانه مان - اما عمدتا بی اثر - مداخله کنیم، بهتر است. ما به اشتباه با تلاش زیاد خودمان را زمین می زنیم. به عنوان مثال، بیایید ببینیم که چگونه از تلاش برای تغییر افکارمان استفاده می کنیم، زیرا این موضوع به نحوه تلاش ما برای تغییر ناموفق چیزها مربوط می شود. درحالی که اکثر ما موافقیم که مثبت اندیشی مفیدتر است، با این وجود تمایل داریم تحت فشار افکار و احساسات منفی قرار بگیریم. بدیهی است که به خودمان بگوییم «افکار مثبت بیندیشیم» و کار کاملا دیگری این است که آن را به طور مداوم انجام دهیم. من هنوز از اینکه چقدر سریع افکارم می توانند به سمت تلخی بروند و رضایت بخش نباشند شگفت زده هستم. به نظر می رسد کوچک ترین موضوع تحریک کننده ای می تواند باعث شود افکار مثبت من از بین برود و افکار منفی را به سرم بیاورد.