کتاب جادوی بیان

Sleight of Mouth
تغییر عقاید از طریق گفتگو
کد کتاب : 91669
مترجم :
شابک : 978-6006895123
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی بیان اثر رابرت دیلتز

کتاب جادوی بیان یک اثر متفاوت و جذاب است. رابرت دیلتز در این کتاب به شما کمک می‌کند با مهارت‌های ذهنی، کلامی و همچنین تفکر خلاق آشنا شوید. بعد از اینکه با این مهارت‌ها آشنا شدید می‌توانید تفکر خلاق را جایگزین تفکر محدود کنید.
افکار محدود کننده، همان افکاری هستند که درست در مواقعی که نباید، ظاهر می‌شوند و ذهن شما را محدود می‌کنند. همچنین چارچوب‌های ذهنی وجود دارند که در نهایت به شکست منجر می‌شوند. شما با شناخت و آشنایی با چارچوب می‌توانید با آن مقابله کنید و نتیجه تمام تلاش‌هایتان را در مسیر موفقیت قرار دهید. جادوی بیان به شما کمک می‌کند تا پرسش‌هایی را که پیش از این طرح می‌کردید، تغییر دهید. تغییری که به شما کمک کند تا پاسخ پرسش‌هایتان را از منفی به مثبت تبدیل کنید.
رابرت دیلتز قرار است به شما کمک کند تا قدرت ذهنی و کلامی خود را تقویت کنید. این قدرت ذهنی سبب می‌شود تا افکار و عقایدی را که باعث شده است خودتان را شکست خورده و ناموفق بدانید، کنار بگذارید.

کتاب جادوی بیان

رابرت دیلتز
رابرت دیلتز (متولد: 21 مارس 1955 ، ایالات متحده) از سال 1975، یک توسعه دهنده، نویسنده، مربی و مشاور در زمینه برنامه نویسی عصبی-زبانی (NLP) - الگوی رفتار ، یادگیری و ارتباطات انسانی -به همراه جان گریندر و ریچارد بندلربوده است.