کتاب ساکت باش

Keep Quiet
کد کتاب : 92400
مترجم :
شابک : 978-6005595383
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 403
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ساکت باش اثر لیسا اسکاتیلینی

کتاب حاضر در قالب رمان و با زبانی ساده و روان به روایت داستانی جذاب و خواندنی می پردازد. داستان از آنجایی شروع می شود که جیک برای ترمیم رابطه خود با پسر نوجوانش رایان به سینما می رود تا او را به خانه برگرداند، در راه برگشت بخشی از مسیر را رایان رانندگی می کند و در همین حین تصادفی رخ می دهد و آن دو مضطرب و پریشان دست به کاری می زنند که ممکن است هرکسی انجام دهد.

کتاب ساکت باش

لیسا اسکاتیلینی
لیسا اسکاتیلینی، زاده ی 1 جولای 1955، نویسنده ای آمریکایی است. اسکاتیلینی در فیلادلفیا به دنیا آمد و در دانشگاه پنسیلوانیا به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی پرداخت. او سپس به دانشکده ی حقوق همین دانشگاه رفت و با معدل عالی فارغ التحصیل شد. اسکاتیلینی پس از تولد دخترش، کار در شرکتی حقوقی را رها کرد و به نویسندگی روی آورد.
قسمت هایی از کتاب ساکت باش (لذت متن)
چیزی تیره و قلمبه بیرون جاده کنار درختان افتاده بود، غرق در نور قرمز چراغ عقب ماشین. اوه خدای من! جیک قبل از این که مغزش بگذارد واقعیت را قبول کند، در قلبش می دانست چه می بیند. به طرف تودۀ تیرۀ افتاده روی زمین دوید. گوزن نبود. انسانی بود که به پهلو افتاده، پشتش به او بود. از شکمش معلوم بود که چیز دیگری نمی تواند باشد. و آرام خوابیده بود، خیلی آرام. خودش را روی زمین کنار جسد انداخت. زن دونده ای با پیراهن ژرسۀ سیاه و ساق شلواری سیاه بی حرکت به پهلو افتاده بود، بدن لاغرش به شکل عصا بود. هراسان صدا زد: «خانم، خانم!» او نه جوابی داد و نه ناله کرد. دست روی گردنش فشرد تا ببیند نبض دارد یا نه، ولی چیزی حس نکرد.
متن کتاب