کتاب اقتصاد به زبان ساده

conomics For Dummies
کد کتاب : 93017
مترجم :
شابک : 978-9642614691
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اقتصاد به زبان ساده اثر شون فلین

به تاریخچه، اصول، نظریه‌ها و واژه‌شناسی اقتصاد دست یابید.
آیا مایلید اطلاعات و شناخت بیشتری دربارۀ بحران های مالی و گام های لازم برای غلبه کردن بر آنها داشته باشید؟ این کتاب راهنمای روزآمد و پرفروش، با تکیه بر اطلاعات و مطالب پایه‌ای در حوزۀ اقتصاد امروز، درک روشن و صریحی از شیوۀ عمل اقتصاد و نحوۀ تأثیرگذاری آن بر مسائل مالی شخصی به شما می‌دهد.
• علم کمیابی: کشف کنید که چگونه همۀ علم اقتصاد بر محور کمیابی می‌چرخد، و کمیابی چگونه مردم را وا می‌دارد تا برای رسیدن به کالاها و خدمات مطلوب، گزینه‌های گوناگونی را بررسی کنند.
• رفتارشناسی: نظریه‌های مربوط به رفتار (اقتصاد خرد) را یاد بگیرید تا بهتر درک کنید که چه عواملی یک بنگاه را بر می‌انگیزاند تا یک ستادۀ مفروض را تولید کند، و چگونه خریداران و فروشندگان برای توزیع آن ستاده در بازارها با هم تعامل می‌کنند.
• آزمون مسائل: بررسی کنید که چگونه از نظریه‌های اقتصاد خرد برای شفاف‌سازی ماجراها و رویدادهای دنیای واقعی، نظیر هزینۀ بالای بیمۀ سلامت، علت دشوار بودن شناسایی یک خودرو کار کرده با کیفیت بالا، و بسیاری مطالب دیگر استفاده کنید.

کتاب اقتصاد به زبان ساده

شون فلین
شون استادیار اقتصاد در کالج اسکریپس در کلرمونت، کالیفرنیا است.او نویسنده پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی «اقتصاد برای آدمک‌ها» و همچنین نویسنده همکار، کمپبل مک‌کانل و استنلی برو، پرفروش‌ترین کتاب درسی اقتصاد دانشگاهی جهان، «اقتصاد: اصول، مشکلات و سیاست‌ها» است.شون یک رزمی کار مشتاق، قهرمان سابق ملی آیکیدو است و پنج تن از شاگردانش را به عنوان مربی تیم ملی آیکیدو در ایالات متحده هدایت کرده است.یکی از مفسران مکرر FOX Business، ABC News و NPR، شان...