کتاب هیچ چیز شخصی نیست

Nothing personal
فراسوی توهم جدایی
کد کتاب : 93092
مترجم : ابراهیم دیانتی نسب
شابک : 978-6227741308
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هیچ چیز شخصی نیست اثر دانیل ایروی‏‫

کتاب هیچ چیز شخصی نیست (Nothing personal: seeing beyond the illusion) نوشته‌ی دانیل ایروی (Daniel Erway)، به شما رمز و رازهایی را می‌آموزد که با به کار بستن آن‌ها می‌توانید به طبیعت خود رجعت کرده و با جهان به یگانگی برسید. شما واقعا که هستید؟ از کجا آمده‌اید؟ به کجا خواهید رفت؟ آیا تاکنون به این سوالات اندیشیده‌اید؟ آشکار شدن حقیقت وجود و گوهر درون شما در گرو پاسخ به این پرسش‌های حیاتی است. درون‌بینی و معنوی زیستن نیز، لازمه‌ی رسیدن به زندگی سرشار از آرامش و خوشبختی است.
نیرمالا با تواضع و فروتنی تمام، به هر پیشامد و امر جدیدی که باعث شود اندکی بیشتر به درون خود نظر افکنیم و طبیعت خود را دریابیم خوشامد می‌گوید. به همین دلیل در هر صفحه از نوشته‌های او تلاش برای فهم هرچه بیشتر جهان و یگانگی با آن را - از ابتدایی‌ترین موضوعات تا پیچیده‌ترین و کلی‌ترین آن‌ها - احساس می‌کنید. او مانند عارفی آزاده قصد دارد از مصائب زندگی راهی را برای رسیدن به مبدأ و منشأ وجود پیدا کند.

کتاب هیچ چیز شخصی نیست

دانیل ایروی‏‫
دانیل ایروی‏‫ (Nirmala ) یک معلم معنوی در سنت Advaita از خرد غیر دوگانه است و نویسنده چندین کتاب جذاب و کاربردی در مورد ماهیت معنوی ما است.