کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها

Energy and Well-Being Pocketbook
کد کتاب : 93349
مترجم :
شابک : 978-6229462706
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 143
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها اثر جیلین برن

ویرایش دوم کتاب راهنمای انرژی و حال خوب سرشار از توصیه‌های عملی در مورد چگونگی وضعیت جسمی مناسب، نحوه کار سالم‌تر و افزایش انگیزه و اشتیاق است. نویسنده کتاب خانم گیلیان برن با پیشینه ای در بخش بهداشت و درمان و مدرک کارشناسی ارشد در ورزش و خدمات بهداشتی، با نشان دادن نحوه عملی ارزیابی انرژی و حال خوب شروع می کند و به خوانندگان کمک می کند تا برای رسیدن به حال خوب و انرژی هدفگذاری کنند.
این کتاب درباره استرس و مدیریت آن نیست؛ استرس معلول عوامل زیادی است و می‌بایست به علت‌های اصلی آن پرداخت. در این کتاب با افزایش سطح سلامتی و انرژی به جنگ استرس می‌رویم و از آن مهم‌تر، به کمک این دو عامل می‌خواهیم به عملکردی درخشان و منحصر به فرد در محیط کار برسیم.
این کتاب برای پرمشغله‌هاست؛ کسانی که می‌گویند فرصت رسیدگی به مشکلات سلامتی و افزایش انرژی را نداریم. داستان معروف فردی را که داشت با اره ی کند چوب می‌برید، به یاد آورید. وقتی از او پرسیدند به جای اینکه این‌قدر روی خودت فشار بیاوری و عرق بریزی، چرا اره‌ات را تیز نمی‌کنی؟ گفت: مگر نمی‌بینی وقت ندارم! سرم خیلی شلوغ است. این کتاب برای تیز کردن اره ذهنی و جسمی از طریق افزایش انرژی و دستیابی به سلامت کامل است. شما ممکن است مدیرعامل یا مالک یک مجموعه باشید، مدیر فروش و یا کارشناس فروش باشید یا در بخش حسابداری و یا تولید کار کنید و یا اصلا در یک محیط درمانی مشغول به کار باشید. همه این مشاغل در یک سمت مشترک هستند: همه پرمشغله هستند و وقتی برای رسیدگی به انرژی و سلامت خودشان ندارند. بله، این کتاب برای شماست.

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها

جیلین برن
جیلین برن مدیر Health Circles ، شرکتی که به افراد در بهبود سلامتی و کیفیت زندگی کمک می کند ، می باشد. وی استاد برنامه نویسی عصب زبانی است و بیش از 25 سال است که در زمینه سلامت روان و بدن کار می کند.
دسته بندی های کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله ها