کتاب حرفه ای شدن

Turning Pro: Tap Your Inner Power and Create Your Life's Work
تلنگر به قدرت درون و ساختن راه زندگی
کد کتاب : 93503
مترجم :
شابک : 978-9641907473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب حرفه ای شدن اثر استیون پرسفیلد

کتاب "حرفه ای شدن: تلنگر به قدرت درون و ساختن راه زندگی" نوشته "استیون پرسفیلد" توسط نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است. این کتاب به مسیر تبدیل شدن به یک حرفه ای پرداخته و تأکید دارد که این تحول، اگرچه آسان به نظر می‌آید، نیازمند فداکاری و تلاش بزرگی است.

تبدیل شدن به یک حرفه ای تا حد زیادی به یک اودیسه داخلی مشابه یک ماجراجویی است. این ماجراجویی شامل آزمون‌ها و چالش‌هایی است که اغلب هزینه‌های گزافی از ما می‌خواهد، از جمله هزینه‌های عاطفی، روحی، و معنوی. وقتی به حرفه ای شدن نزدیک می‌شویم، مانند عبور از یک غشاء هستیم، که این تغییر ممکن است همراه با هیجانات آشفته و ترسناکی باشد.

حرفه ای شدن به معنای عبور از یک مرحله نوعی است، جایی که ما از خود گذر می‌کنیم و به جایی رسیده که قدرت‌ها و استعدادهای خود را به نمایش می‌گذاریم. این فرآیند ما را به اراده و صداهای درونی خود آگاه می‌کند و عزت نفس خود را پیدا می‌کنیم. اصولا، ما همان انسانی می‌مانیم که همیشه بودیم، اما تا زمانی که از در آغوش گرفتن و ترس از زندگی کردن خودداری می‌کردیم، این قدرت‌ها و توانمندی‌ها به خوبی به کار نمی‌آمدند. این کتاب به خواننده‌ها انگیزه می‌دهد تا از این مسیری پیشرو و تحول‌آفرین در زندگی خود بهره‌برند و به امید آن روزی که با اراده و پشتکار، آرزوها و اهداف خود را به دست آورند.

کتاب حرفه ای شدن