کتاب مینیمالیسم دیجیتال

Digital Minimalism
یافتن زندگی متمرکز در یک جهان پرهیاهو
کد کتاب : 14427
مترجم :
شابک : 978-6226573467
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 221
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

مینیمالیسم دیجیتال
Digital Minimalism
انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته
کد کتاب : 31715
مترجم :
شابک : 978-6226840170
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

مینیمالیسم دیجیتال
Digital Minimalism
گوشه ای خلوت در جهانی شلوغ
کد کتاب : 22586
مترجم :
شابک : 978-6226983082
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

مینی مالیسم دیجیتال
Digital minimalism
انتخاب زندگی هدفمند در دنیای پر هیاهوی امروز
کد کتاب : 117918
مترجم : هیوا رحیمی چراغبدال
شابک : 978-6006069791
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 294
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

مینیمالیسم دیجیتال
Digital Minimalism
انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو
کد کتاب : 28621
مترجم :
شابک : 978-6226202756
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 206
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب مینیمالیسم دیجیتال اثر کال نیوپورت

در این کتاب به موقع و روشنگرانه ، نویسنده پرفروش ، کال نیوپورت ، فلسفه ای را برای استفاده از تکنولوژی معرفی می کند که در حال حاضر زندگی های بی شماری را بهبود بخشیده است.
مینیمالیست های دیجیتال اطراف ما هستند. آنها افراد آرام و خوشحالی هستند که می توانند مکالمات طولانی ای را بدون کردن در تلفن های همراه خود داشته باشند. آنها می توانند در یک کتاب خوب ، یک پروژه نجاری یا یک برنامه تفریحی صبحگاهی گم شوند. آنها می توانند بدون نیاز به وسواس برای مستند کردن و ثبت کردن لحظاتشان، با دوستان و خانواده خود تفریح کنند. آنها در مورد اخبار روز آگاه می شوند ، اما در آن غرق نمی شوند. آنها "ترس از دست دادن" را تجربه نمی کنند ، زیرا آنها می دانند کدام فعالیت ها به زندگی آنها معنا و حس رضایت خاطر می بخشد.
اکنون ، نیوپورت نامی به این حرکت آرام می دهد و به دلیل ضرورتی که در دنیای اشباع از تکنولوژی ما حس می شود ، او اقدامی قانع کننده می کند. توصیه های رایجی ، مانند خاموش کردن نوتیفیکیشن ها و ... نیز به اندازه کافی کمک نمی کنند که بتوانیم کنترل زندگی تکنولوژیکی خود را به دست آوریم . در عوض آنچه ما به آن نیاز داریم یک روش متفکرانه است برای آنکه بتوانیم تصمیم بگیریم از چه ابزاری ، برای چه اهدافی و تحت چه شرایطی استفاده کنیم.
نیوپورت با استفاده از نمونه های متنوعی از زندگی واقعی ، از کشاورزان گرفته تا والدین آسیب دیده گرفته تا برنامه نویسان ولی ، شیوه های متداول مینیمالیست های دیجیتال و ایده هایی را که آنها را شکل می دهد مشخص می کند. او نشان می دهد که چگونه مینیمالیست های دیجیتال در حال بازنگری در روابط خود با رسانه های اجتماعی ، کشف مجدد لذت های دنیای آفلاین و ارتباط مجدد با خود درونیشان در طی دوره های عادی تنهایی هستند. او سپس استراتژی هایی را برای ادغام این شیوه ها در زندگیتان به شما می آموزد . شروع یک فرآیند سی روزه تاکنون به هزاران نفر کمک کرده است تا احساس کمتر تحریف شدن و کنترل بیشتری کنند.
تکنولوژی ذاتا نه خوب و نه بد است. نکته اصلی، استفاده از آن برای پشتیبانی از اهداف و ارزشهای شما است ، نه اینکه اجازه دهید آن از شما استفاده کند. این کتاب این راه را به شما نشان می دهد.

کتاب مینیمالیسم دیجیتال


ویژگی های کتاب مینیمالیسم دیجیتال

پرفروش ترین کتاب های فهرست نیویورک تایمز و ژورنال وال استریت

پرفروش ترین کتاب های ناشران هفتگی (Publishers Weekly) و آمریکای امروز (US Today)

کال نیوپورت
کال نیوپورت که استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون است، در زمینه نظریه سیستم های توزیع شده تحقیق می کند. علاوه بر کارهای دانشگاهی، در زمینه تعامل و اندر کنش بین فرهنگ و تکنولوژی می نویسد.کال نیوپورت تاکنون 6 کتاب نوشته که آخرین آنها، کتاب پرفروش «مینیمالیسم دیجیتالی؛ انتخاب یک زندگی متمرکز در یک جهان پر سروصدا» است. معروف ترین کتاب او یعنی کتاب «کار عمیق» از سال 2017 تاکنون، همواره مورد توجه و استقبال خوانندگان و منتقدین بوده است.کارهای او که به بیش از 25 زبان دنیا ت...
نکوداشت های کتاب مینیمالیسم دیجیتال
I challenge you not to devour this wonderful book in one sitting. I certainly did, and I started applying Cal’s ideas to my own life immediately.
من شما را به چالش فرا می خوانم که این کتاب را در یک نشست نبلعید! من قطعا همین کار را کردم و بلافاصله ایده های آن را در زندگی شخصی خودم به کار گرفتم.
Greg McKeown, author of Essentialism

This book is an urgent call to action for anyone serious about being in command of their own life.
این کتاب برای هر کسی که مصمم است که فرمان زندگی خودش را به دست بگیرد ضروری است
Ryan Holiday, author of The Obstacle is the Way

You’re not the user, you’re the product. Hang up, log off, and tune in to a different way to be in the world. Bravo, Cal. Smart advice for good people.
تو مصرف کننده نیستی تو خود کالایی. بلند شو و از این راه خارج شو و راه دیگری را برای بودن در جهان پیش بگیر. این توصیه ای هوشمندانه از کال است برای مردم
Seth Godin, author of This is Marketing

قسمت هایی از کتاب مینیمالیسم دیجیتال (لذت متن)
تقریبا هم زمان با کار کردن من روی این فصل از کتاب، یکی از مقاله نویس های روزنامه ی نیویورک پست مقاله ای با عنوان "چگونه اعتیادم به گوشی هوشمند را ترک کردم؛ شما هم می توانید" منتشر کرد. راز موفقیت او این بود که قسمت اعلان صد و دوازده برنامه ای را که روی آیفون اش نصب کرده بود خاموش کند و در پایان مقاله با خوش بینی نتیجه گیری کرد که «به کنترل در آوردن مجدد اوضاع کار نسبتا آسانی ست.» تعداد این طور مطالب و مقالات در نشریات فناوری خیلی زیاد است. در بیش تر آن ها نویسنده متوجه می شود که رابطه اش با ابزارهای دیجیتال باعث شده کارایی اش را از دست بدهد، پس نگران می شود و سریع راه حلی هوشمندانه برای تغییر دادن شرایط پیدا می کند و در پایان هم با ذوق و شوق اعلام می کند که کنترل امور را در دست گرفته و شرایط زندگی اش خیلی بهتر شده است. البته من همیشه به این جور راه حل های فوری با پایان خوش با دید تردید آمیزانه نگاه می کنم. بر اساس یافته ها و تجربه هایم دگرگون سازی دائمی زندگی دیجیتال آن هم فقط با استفاده از چند نکته و راه حل ساده کار بسیار دشواری ست. مشکل این است که تغییرات کوچک برای حل مشکلات بزرگ ما در ارتباط با فناوری های جدید کافی نیستند. رفتارهای زیر بنایی ای که امیدواریم برطرف شوند، در فرهنگ ما نهادینه شده اند و همان طور که در فصل قبل هم بحث کردم، این رفتارها توسط نیروهای روان شناختی قوی ای حمایت می شوند که از غرایز پایه ی ما استفاده می کنند. برای به دست گرفتن دوباره ی کنترل اوضاع، نباید به چندین راه حل ساده اکتفا کنیم، بلکه باید ارتباط مان با فناوری را از ابتدا و با استفاده از ارزش های عمیق درونی مان پایه گذاری کنیم.

اگر واقعا به برقراری ارتباطات جدید و شنیدن نظریات جالب اعتقاد دارید، چرا در خودتان عادت شرکت در گفت وگوها و رخدادهای اجتماعی دسته جمعی به صورت حداقل یک بار در ماه را ایجاد نمی کنید یا سعی نمی کنید با حداقل سه نفر به صورت رودررو هم کلام شوید و ارتباط برقرار کنید؟ به این ترتیب نه تنها ارزش های جدیدی در شما ایجاد خواهد شد و ساعات کم تری در ماه را در فضای مجازی هدر خواهید داد، بلکه سی وهفت ساعت دیگر را هم به فعالیت های پرثمرتر خواهید پرداخت.