کتاب رساله کنترپوآن

A Treatise On Counterpoint & Fugue
کد کتاب : 95963
مترجم :
شابک : 979-0901451452
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رساله کنترپوآن اثر لوئیجی کروبینی

کتاب «رساله کنترپوآن» توسط محققان به عنوان اثر مهم فرهنگی انتخاب شده است و بخشی از پایگاه دانش تمدنی است که ما آن را می شناسیم. این اثر از مصنوع اصلی تکثیر شده است و تا حد امکان به کار اصلی وفادار است. بنابراین، منابع اصلی کپی رایت، تمبرهای کتابخانه (از آنجایی که اکثر این آثار در مهم ترین کتابخانه های ما در سراسر جهان نگهداری شده اند) و سایر نمادها را در اثر مشاهده خواهید کرد.

این اثر در ایالات متحده آمریکا و احتمالا سایر کشورها در مالکیت عمومی است. در داخل ایالات متحده، می‌توانید آزادانه این اثر را کپی و توزیع کنید، زیرا هیچ نهادی (فردی یا شرکتی) حق چاپ روی بدنه اثر ندارد.
لوئیجی کروبینی آهنگساز ایتالیایی کلاسیک و رمانتیک بود. مهم ترین ساخته های او اپرا و موسیقی مقدس است. بتهوون کروبینی را بزرگترین معاصر خود می دانست. اپراهای او توسط روسینی به شدت مورد ستایش و تفسیر قرار گرفت.

کتاب رساله کنترپوآن

لوئیجی کروبینی
لوئیجی کِروبینی (زادهٔ ۱۴ سپتامبر ۱۷۶۰ - درگذشتهٔ ۱۵ مارس ۱۸۴۲) آهنگساز دورهٔ کلاسیک و پیشارمانتیک اهل ایتالیا بود که بیشتر عمر خود را در فرانسه گذراند.بیشتر کارهای او آثار اپرایی و موسیقی مذهبی است. او در سال ۱۸۲۲ به‌عنوان سرپرست کنسرواتوار پاریس برگزیده شد.بتهوون از او به‌عنوان بزرگ‌ترین آهنگساز معاصر خود یاد کرده بود.آرامگاه کروبینی در گورستان پر-لاشز پاریس است.در معدودی منابع فارسی، نام خانوادگی او را به‌اشتباه «چِروبینی» نوشته‌اند.
دسته بندی های کتاب رساله کنترپوآن