کتاب خانه ی پوچی

House of Hollow
کد کتاب : 95990
مترجم :
شابک : 978-6227314625
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

خانه پوشالی
House of Hollow
کد کتاب : 135500
مترجم :
شابک : 978-6222193676
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خانه ی پوچی اثر کریستال سادرلند

یک افسانه مدرن تاریک و پرپیچ و خم که در آن سه خواهر متوجه می شوند که دقیقا آن چیزی نیستند که به نظر می رسند و چیزهای شیطانی واقعا در شب اتفاق می افتد.
آیریس هالو و دو خواهر بزرگترش بدون شک عجیب هستند. از زمانی که آنها در کودکی در یکی از خیابان‌های حومه شهر اسکاتلند ناپدید شدند تا یک ماه بعد بدون هیچ خاطره‌ای از اتفاقی که برایشان افتاده بود، بازگشتند، به نظر می‌رسد اتفاقات عجیب و غریب و وهم‌آوری در پی آن‌ها رخ می‌دهد. و در حال تغییر هستند. ابتدا موهای تیره آنها سفید شد. سپس چشمان آبی آنها کم کم سیاه شد. آنها اشتهای سیری ناپذیری دارند اما هرگز وزن اضافه نمی کنند. مردم آنها را به طرز نگران کننده ای مست کننده، غیرقابل تحمل زیبا و به طور غیرقابل توضیحی خطرناک می دانند.
اما اکنون، ده سال بعد، آیریس هالو هفده ساله تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند خود را به جا بیاورد و به موقع از دبیرستان فارغ‌التحصیل شود – کاری که دو خواهر بزرگ‌تر و پر زرق و برق او، گری و ویوی، هرگز موفق به انجام آن نشدند. اما وقتی گری بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود و سرنخ‌های عجیبی درباره اتفاقی که ممکن است رخ داده باشد بر جای می‌گذارد، آیریس و ویوی مجبور می‌شوند چند روز آخر او را ردیابی کنند. آنها تنها کسانی نیستند که به دنبال او هستند. همانطور که آنها با ماوراء طبیعی مبارزه می کنند، متوجه می شوند که داستانی که در مورد گذشته آنها گفته شده در حال باز شدن است و دنیایی که ده سال پیش آنها را به ظاهر سالم بازگردانده است، ممکن است آنها را به خانه بخواند.

کتاب خانه ی پوچی

کریستال سادرلند
کریستال ساترلند (متولد 1990) نویسنده استرالیایی است. او بیشتر به خاطر اولین رمانش، قلب های شیمیایی ما، و سومین رمانش، خانه توخالی، که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد، شناخته می شود. او در حال حاضر در لندن زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب خانه ی پوچی
Smart and assured narration easily carries a fast-paced story entwining themes of grief and loss with elements of folklore and some very inventive body horror.
روایت هوشمندانه و مطمئن به راحتی داستانی سریع را حمل می کند که مضامین غم و اندوه و از دست دادن را با عناصر فولکلور و برخی از وحشت بدنی بسیار مبتکرانه در هم می آمیزد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Filled with evocative detail, Sutherland’s dark fantasy teems with eerie atmosphere
مملو از جزئیات خاطره انگیز، فانتزی تاریک ساترلند با فضایی وهم انگیز پر شده است
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب خانه ی پوچی (لذت متن)