کتاب درباره رفتار بشری

On human conduct
کد کتاب : 96959
مترجم :
شابک : 978-6222900892
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 467
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره رفتار بشری اثر مایکل اوکشات

کتاب «درباره رفتار بشری» از سه مقاله مرتبط تشکیل شده است. هر یک دغدغه خاص خود را دارد: اولی در مورد درک نظری، و به طور کلی رفتار انسانی. دومی با شیوه ای ایده آل از روابط انسانی که نویسنده آن را انجمن مدنی نامیده است. و سومی با آن انجمن تاریخی و مبهم که معمولا دولت مدرن اروپایی نامیده می شود.
گذر از اثر، اعتقاد پروفسور اوکشات به تأمل فلسفی به عنوان یک ماجراجویی است: ماجراجویی کسی که می‌خواهد آنچه را که قبلا می‌فهمد، با عبارات دیگر بفهمد، و جایی که درک جستجو می‌شود، افشای شرایط فهمی است که از آن لذت می‌برد. جایگزین آن شود مناسب‌ترین بیان آن مقاله‌ای است که او می‌نویسد: «مشروط بودن نتایجی را که به دست می‌آورد برهم نمی‌زند و اگرچه ممکن است روشنگر باشد، دستور نمی‌دهد».

کتاب درباره رفتار بشری

مایکل اوکشات
مایکل اوکشات فیلسوف و نظریه پرداز سیاسی انگلیسی که در مورد فلسفه تاریخ، فلسفه دین، زیبایی شناسی و فلسفه حقوق نوشته است. او به طور گسترده به عنوان یکی از مهم ترین متفکران محافظه کار قرن بیستم شناخته می شود، اگرچه گاهی اوقات او را یک متفکر لیبرال توصیف می کنند.اوکشات از نزول به افراط گرایی سیاسی که در دهه 1930 در اروپا رخ داد، ناامید شد، و سخنرانی های باقی مانده او از این دوره نشان دهنده بیزاری از ناسیونال سوسیالیسم و ​​مارکسیسم است.
دسته بندی های کتاب درباره رفتار بشری
نکوداشت های کتاب درباره رفتار بشری
This majestic work by the greatest living British philosopher of conservative disposition is preeminently a grand adventure...
این اثر باشکوه بزرگترین فیلسوف زنده محافظه کار بریتانیایی یک ماجراجویی بزرگ است...
National Review

قسمت هایی از کتاب درباره رفتار بشری (لذت متن)