کتاب حقوق تجارت

Commercial low: generalities commercial ‭‭‭acts merchants and organization of comercial activity‬‮‮
ک‍ل‍یات ‍، م‍ع‍ام‍لات ت‍ج‍اری ، ت‍ج‍ار و س‍ازم‍ان‍ده‍ی ف‍ع‍ال‍ی‍ت ت‍ج‍اری
کد کتاب : 97785
شابک : 978-6000206406
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 211
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب حقوق تجارت اثر ربیعا اسکینی

Commercial law (قانون تجاری) یک زمینه حقوقی و قانونی است که به تجارت، تعاملات تجاری، تعهدات تجاری، قراردادها و مسائل مرتبط با انواع شرکت‌ها و تجارت می‌پردازد. این حوزه از حقوق شامل مسائلی مانند حقوق تجارت بین‌المللی، حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق تجارت درون کشور، قراردادها، تضمین‌ها، حقوق مالکیت فکری، حقوق تأمین مالی و مسائل مشابه است.

Commercial law به تجارت و کسب‌وکارها در تمام ابعاد آنها کمک می‌کند. از تأسیس یک شرکت تا مدیریت روابط تجاری، حل اختلافات تجاری و تعهدات مالی، این حوزه از حقوق برای شرکت‌ها و افرادی که در تجارت فعالیت می‌کنند اهمیت دارد.

قوانین تجاری معمولا به توافق نوشتاری، قراردادها، حقوق مالکیت معنوی، تأمین مالی، مالیات و مسائل مرتبط با تجارت بین‌المللی پرداخته و هدف آن ارتقاء عدالت در تعاملات تجاری و حفظ حقوق و تعهدات اشخاص و شرکت‌ها در دنیای تجارت است.

کتاب حقوق تجارت

ربیعا اسکینی
ربیعا اسکینی (زاده ۱۳۲۵، خرم‌آباد، لرستان) حقوقدان برجسته ایرانی، عضو هیئت علمی دانشگاه مفید قم و نویسنده کتب دانشگاهی در رشته حقوق تجارت است. کتاب‌ها و مقالات متعدد وی از منابع اصلی درسِ حقوق تجارت، تجارت بین‌الملل و داوری بین‌المللی دانشجویان حقوق به‌شمار می‌رود.او مدرک کارشناسی حقوق خود را در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه تهران دریافت کرد، سپس به فرانسه رفت و در دانشگاه نانتر پاریس نائل به دریافت مدرک دکترای حقوق خصوصی گردید. وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده حقوق ...
دسته بندی های کتاب حقوق تجارت