کتاب جهنم سوت و کور است

No such things as hell
کد کتاب : 9787
مترجم : حسین امین
شابک : 978-9647822794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جهنم سوت و کور است اثر سوزانا تامارو

کتاب از دو تا داستان تشکیل شده جهنم سوت و کور است : زن شنیده کشیشی گفته جهنم وجود ندارد و او عصبانی است به زندگی اش به شوهر ظالمش و رفتار نامناسبی که با پسرشان داشته فکر می کند به خودش که هیچ گاه دفاع لازم از او را نکرده و می گوید نمی شود که جهنمی نباشد عذابی نباشد . باز هم دوشنبه : زن و مرد بچه ای را به فرزندی قبول کرده اند و زن فکر می کند به خوبی او را درک می کنند .

کتاب جهنم سوت و کور است

سوزانا تامارو
سوزانا تامارو (Susanna Tamaro) (زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۷) نویسنده و فیلم‌ساز ایتالیایی است.دومین رمان وی به نام Per voce sola (فقط برای یک صدا) برنده جایزه بین المللی PEN شد و به چندین زبان ترجمه شد.رمان او Va 'dove ti porta il cuore (Follow Your Heart) یک کتاب پرفروش بین المللی بود و به "پرفروش ترین کتاب ایتالیایی قرن بیستم" تبدیل شد.
قسمت هایی از کتاب جهنم سوت و کور است (لذت متن)
... از جا بلند شد و بدون کلمه ای حرف از اتاق بیرون رفت. نمی دانم چرا، ولی از آن همه سربه راهی دلم سوخت. می خواستم به دنبالش بروم، با او حرف بزنم... دلم می خواست پیشش بروم و خودم را در آغوشش بیاندازم، درست مثل موقعی که او کوچک بود و بدن لختش را در آغوش من می انداخت. اما خستگی امانم را بریده بود. از رفتن و خوابیدن تو خبری نبود... در اتاق می چرخیدی و کشوهای قفسه ها را بز و بسته می کردی. به هرحال چشمان من سنگین تر می شد. به خودم می گفتم: «بیخودی دلواپسی، فردایی هم هست.» چشمانم بسته شد و خوابم برد. آخرین خواب مادرانه.