کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان انگیز

A More Exciting Life
زندگی لذت بخش و دلچسب فاصله ای با ما ندارد
کد کتاب : 98360
مترجم :
شابک : 978-6225753204
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

پر شور و حال زیستن
A More Exciting Life
کد کتاب : 125582
مترجم :
شابک : 978-6006047478
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 201
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان انگیز اثر آلن دوباتن

در تعقیب یک زندگی هیجان انگیزتر، ما اغلب به دنبال تجربیات بیرونی برای تحقق خود هستیم. ما سفر می کنیم، از هواپیما با چتر نجات می افتیم و آخرین مدل گوشی هوشمند را می خریم. اما کلیدهای یک زندگی شادتر، هیجان انگیزتر و زیباتر از قبل در درون ما وجود دارد.
این کتاب الهام بخش از مدرسه زندگی راهنمای روانشناسی تحقق است. این فرصتی را به خوانندگان می دهد تا خواسته ها و آرزوهای ما را بپذیرند، رهایی درونی ما را پرورش دهند و شجاعت رهایی خود را داشته باشند.

یک رویکرد روانشناختی برای زندگی معنادارتر.
نکات عملی در مورد کنترل خشم، صمیمیت، و استثنایی بودن
راهنمایی برای یافتن هیجان در محل کار، در روابط و درون.

"راستش من قبل از خواندن این کتاب در جای بدی بودم، این کتاب تحول آفرین است، در فصل اول تغییری را در خودم احساس کردم، تغییری در سلامتی ام، دوباره احساس کردم کمی بیشتر شبیه خودم هستم. اگر می‌خواهید به آنچه هستید نزدیک‌تر شوید، از آسیب‌های گذشته بهبود پیدا کنید، یا در تصمیم‌گیری به راهنمایی نیاز دارید، من واقعا این کتاب را به هر کسی توصیه می‌کنم."

کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان انگیز

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
دسته بندی های کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان انگیز
قسمت هایی از کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان انگیز (لذت متن)
در روابط بلندمدت، حدود 10 درصد از زمان خود را صرف بحث و مشاجره می کنیم. به نظر می رسد هر بحث منحصرا مربوط به یک موضوع خاص باشد. هر کدام از این بحث ها به صورت مجزا دارای مواردی خواهند بود از جمله، نقطه ی شکل گیری و اوج گیری مشاجره، ویژگی ها، بی عدالتی ها، حماقت ها و آن چه به نظر ما حقایقی بدیهی به نظر می رسد که شریک زندگیمان خیلی نرم و ملایم در برابر آن مقاومت می کند. مثل بحث مضحکی که بین ما و شریک زندگیمان در این مورد راه می افتد که قرار بود حداکثر ساعت هفت و ده دقیقه عصر به سمت فلان جا حرکت کنیم اما الان ساعت هفت و بیست و سه دقیقه شده، آن هم در صورتی که همین دو ساعت پیش بر سر زمان رفتن توافق کرده بودیم، یا بحث احمقانه ای که بین ما و پسر کوچکمان شکل می گیرد که اکنون اجازه دارد تا زمان بیشتری را صرف تماشای تلویزیون کند در صورتی که همین چند دقیقه پیش به او توضیح دادیم که قوانین مربوط به تلویزیون نگاه کردن را زیر پا گذاشته، یا بحثی که به خاطر رفتار توهین آمیز همسرمان پیش می آید وقتی که به احمق جلوه دادن ما توسط خواهرش در جمع خانواده با صدای بلند می خندد یا مثال های دیگری از این قبیل.