کتاب عمل عاشقانه

ACT with love
توقف مجادلات، مصالحه اختلافات و تقویت روابط زناشویی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
کد کتاب : 9918
مترجم :

شابک : 9786006304205
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 388
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

عشق در عمل
ACT with love
(راهنمای حل تعارضات و بهبود روابط زوج ها به کمک درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی)
  • 59,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ارجمند ارجمند
    نویسنده:
کد کتاب : 62282
مترجم :
شابک : 978-6222570057
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عمل عاشقانه اثر راس هریس

کتاب «عمل عاشقانه: توقف مجادلات، مصالحه اختلافات و تقویت روابط زناشویی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد» ما را برای مبارزه با زندگی واقعی آماده می کند. حقیقت ناخوشایند این است که چیزی به عنوان یک شریک زندگی کامل وجود ندارد ، همه زوج ها با هم اختلاف دارند و احساس عشق مانند هوا می رود و گم می شود. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک رابطه شاد و عاشقانه داشته باشید. از طریق یک برنامه ساده مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی مبتنی بر ذهنیت انقلابی (ACT) ، می توانید یاد بگیرید که افکار و احساسات دردناک را به طور موثرتر کنترل کنید و به طور کامل در روند زندگی و دوست داشتن مشترک شرکت کنید.

کتاب «عمل عاشقانه: توقف مجادلات، مصالحه اختلافات و تقویت روابط زناشویی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد» به شما می آموزد که برای ایجاد یک رابطه غنی و معنی دار بر اساس ارزش های خود عمل کنید.

بنا بر نظر منتقدین این کتاب گرم ، جذاب و بی نهایت ارزشمند است. دکتر هریس نویسنده این کتاب ،ایده آلی را برای زوج هایی که به دنبال تقویت روابط و رشد صمیمیت هستند ، نوشته است. درمان پذیرش و تعهد را به روشی مهربان ، متفکرانه و واقع بینانه به زوج ها ارائه می دهد.

کتاب عمل عاشقانه

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.
نکوداشت های کتاب عمل عاشقانه
“Reading and following this book may well be the most precious gift you ever give not only to your partner, but also to yourself. I highly recommended it to those who wish to revitalize a floundering relationship as well as those who want to make a good relationship even better.
خواندن و پیروی از این کتاب ممکن است گرانبهاترین هدیه ای باشد که شما نه تنها به شریک زندگی خود بلکه به خودتان هدیه داده اید. من آن را به کسانی که مایلند یک رابطه متلاطم را احیا کنند و همچنین کسانی که می خواهند یک رابطه خوب را حتی بهتر کنند ، بسیار توصیه کردم.
Robert D. Zettle

قسمت هایی از کتاب عمل عاشقانه (لذت متن)
قوانین در جای خودش بسیار مفیدند. اگر نمی دانستیم کجای جاده رانندگی کنیم و با چه سرعتی برانیم، چه میزان مسافر و بار حمل کنیم دچار مشکل می شدیم. قوانین از طرف دیگر می توانند مشکل زا شوند؛ اگر ما سفت و محکم به آنها بچسبیم این کار می تواند ما را به انسانی خشک و انعطاف ناپذیر تبدیل کند و زندگی ای به دور از عواطف و هیجانات برایمان رقم بزند.

پذیرش به این معنا نیست که آن احساس را دوست دارید یا آن را تایید می کنید بلکه اجازه می دهید آن ها اینجا باشند و انرژی خود را صرف جنگیدن یا اجتناب از آن نمی کنید.