امیلی گرویت

امیلی گرویت

امیلی گرویت (متولد 1972) نویسنده و تصویرگر انگلیسی در زمینه كتاب های تصاویر كودكان است. او برای اولین کتاب خود که در سال 2005 منتشر شد و دو سال کتاب دوباره، مجدداً موفق به کسب مدال سالانه کیت گرینویایی شد که بهترین کتاب سال کودکان بریتانیا را نشان داد. امیلی گرویت در برایتون، انگلیس، دختر دوم چاپگر و یک معلم هنر به دنیا آمد. پس از جدایی والدینش، او با مادر معلمش زندگی می کرد، اما او و پدرش "در موزه ها" به نقاشی می روند ". او مدرسه را در سن 16 سالگی با صلاحیت GCSE تنها در هنر (درجه A) ترک کرد و به مدت 8 سال به بریتانیا سفر کرد، در "انواع وسایل نقلیه" زندگی کرد و با شریک زندگی خود میک دیدار کرد. تا سال 1997 ، آنها در ولز مستقر شدند و یک دختر به نام اولاندر (اولی) داشتند. گرویت "فهمید که من حرفه ای می خواهم، و نقاشی تنها مهارت من است"، بنابراین او یک دوره هنری را آغاز کرد. خانواده در سال 2001 به برایتون بازگشتند، جایی که پایداری به جای صلاحیت، مصاحبه وی را برای دوره درجه تصویرگری در دانشگاه محلی انجام داد. او در ماه سپتامبر نامنویسی کرد و سه سال بعد فارغ التحصیل شد. از ژوئن سال 2008 ، او در برایتون با میک و اولی زندگی می کند. او در استودیوی اتاق زیر شیروانی "با نماهایی از South Downs" کار می کند.

کتاب های امیلی گرویت

برف بازی


خرس کجاست؟


شریک!


نامه های سانی


ماهیگیری


آفتاب پرست غمگین


دوباره


گرگ ها


بیشتر بخوانید

چگونگی خلق «شخصیت های کودک» در داستان ها

در این مطلب می خواهیم درباره ی چگونگی به تصویر کشیدن «شخصیت های کودک» در داستان ها صحبت کنیم و درک بهتری را از ویژگی های آن ها به دست آوریم.

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟