بلیندا لاسکمب

بلیندا لاسکمب

بلیندا لاسکمب (متولد سیدنی) روزنامه نگار متولد استرالیا، و نویسنده کتاب Marriageology: The Art and Science of Meinging together (اشپیگل و گراو 2019) است. وی در مجله TIME سردبیر است و بعنوان سردبیر هنری TIME 2003-2008 فعالیت می کرد، بنابراین کلیه پوشش فرهنگی TIME را هدایت می کرد. وی در سال 1995 به عنوان نویسنده ستاد به مجله پیوست و در سال 1999 به سردبیر ارشد رسید. داستان های جلدی که وی ویرایش کرد شامل "آخرین جنگ ستارگان" (مه 2005) و "آیا تلویزیون خیلی دور شده است؟" (مارس 2005) می باشد. وی پس از روی آوردن به نوشتن، داستان های جلدی را در مورد شریل سندبرگ، گرتچن کارلسون، ازدواج، پورنوگرافی، غم و اندوه و والدینی که فرزندان خود را به دلیل خشونت اسلحه از دست داده اند، نوشت. وی همچنین ویراستار اولین شماره TIME Style & Design در ایالات متحده (فوریه 2003) بود.
او مقالاتی طنزآمیز در مورد ازدواج بین سطحی، اینکه وارن بافت چگونه باید سوتین ها را تعمیر کند و لغو مجوز ازدواج لری کینگ را نوشت. در سال 2010، وی برنده جایزه رسانه شورای معاصر خانواده ها برای پوشش چاپی مسائل خانواده شد.
او دارای B.A است. در رشته ادبیات انگلیسی و دیپلم آموزش از دانشگاه سیدنی، و روزنامه نگاری خود را در روزنامه دیلی تلگراف در سیدنی آغاز کرد. او همچنین برای مجله های نیویورک تایمز ، Sports Illustrated ، Fortune ، Mademoiselle ، نیویورک تایمز ، سفر و اوقات فراغت ، Vogue و Vogue Australia ، Who Weekly (استرالیا) ، Arena (انگلستان) و South China Morning Post ( هنگ کنگ) ، و مقاله های طنزآمیز را به چندین کتاب کمک کرده است.

کتاب های بلیندا لاسکمب