مونیکا ووفورد

مونیکا ووفورد

مونیکا ال. ووفورد، CSP ، یک مدیر بازرگانی آمریکایی است که به عنوان مدیر عامل شرکت های مسری فعالیت می کند.
قبل از تأسیس شرکت آموزش و مشاوره، شرکت های واگیردار، در سال 2003، ووفورد سخنرانی و آموزش خود را در سال 1989 با اولین سخنرانی خود برای 9000 دانشجوی همکار آغاز کرد. او با تیم های رهبری در شرکت هایی مانند ضرابخانه ایالات متحده، اداره حمل و نقل و ایمنی، FAA ، SHRM ، Hallmark ، بیمه ترکیبی، AT&T ، استی لودر، غیر انتفاعی تایمز، کابلا، مایکروسافت و SeaWorld کار کرده است. وی در 50 ایالت و 27 کشور برای رویدادها و سازمانها از جمله گفتگوهای TED، انجمن متخصصین مشارکتهای شرکتی و انجمن مدیران حقوقی سخنرانی یا آموزش دیده است.
تخصص او اغلب توسط رسانه ها و مجلات مانند Fortune ، Forbes ، CNBC ، Toronto Sun Miami Herald ، مجله Entrepreneur ، CNN Headline News ، Bloomberg Businessweek و اخبار ایالات متحده درخواست می شود.
او نویسنده شش کتاب است، از جمله اینکه افراد دشوار ناپدید شوند: چگونه با رفتارهای استرس زا کنار بیاییم و تعارضات و رهبری مسری را از بین ببریم.
وی عضو هیئت مدیره و خزانه دار ملی انجمن سخنرانان ملی است.
در تاریخ 1 سپتامبر 2017، ووفورد برای کاندیداتوری در مجلس نمایندگان فلوریدا در منطقه 32، که بیشتر مناطق لیک کانتی را شامل می شود ، ثبت نام کرد. وی با درخواست در مارس 2018 به رای گیری واجد شرایط شد.

کتاب های مونیکا ووفورد