کنراد فیلیپ کتاک

کنراد فیلیپ کتاک

کنراد فیلیپ کوتاک (متولد 6 اکتبر 1942 ، در آتلانتا ، جورجیا) یک انسان شناس آمریکایی است. وی دکترای خود را به دست آورد. از دانشگاه کلمبیا، و او تحقیقات گسترده ای در برزیل و ماداگاسکار انجام داد، از جوامع آنجا بازدید کرد و در مورد آنها کتاب نوشت.
وی سپس چندین کتاب درسی از جمله Window on Humanity نوشت: مقدمه ای مختصر در انسان شناسی. ماداگاسکار: جامعه و تاریخ و انسان شناسی: کاوش در تنوع انسانی و انسان شناسی فرهنگی، که اغلب توسط کالج ها و دبیرستان های ایالات متحده استفاده می شود. وی در حال حاضر استاد منتخب مردم شناسی در دانشگاه میشیگان است، جایی که از سال 1968 در آنجا مشغول تدریس است. او معتقد است که افسانه ها و داستان های مختلف آمریکایی، مانند Star Trek، جنگ ستارگان و داستان شکرگذاری به نوعی افسانه تبدیل می شوند که ممکن است روزی قابل مقایسه با داستان های یونانی، رومی یا دیگر داستان هایی باشد که امروزه افسانه تلقی می شوند.
کوتاک برای کار خود چندین افتخار دریافت کرده است. از جمله این جوایز می توان به جایزه برتری در تدریس توسط دانشکده ادبیات، علوم و هنرهای دانشگاه میشیگان در سال 1992 و جایزه تعالی در علوم انسانی آمریکا (AAA) / جایزه میفیلد در آموزش مقطع کارشناسی رشته انسان شناسی در سال 1999 اشاره کرد. وی در سال 2008 به عضویت آکادمی ملی علوم انتخاب شد. براساس پروژه برنامه درسی آزاد، کوتاک بیشترین نویسنده دروس درسی کالج برای دوره های انسان شناسی است.

کتاب های کنراد فیلیپ کتاک

انسان شناسی