لیزا دانی مریام

لیزا دانی مریام

لیزا مریام مشاور برند است که به شرکت ها در ایجاد و مدیریت مارک ها کمک کرده است. او بیش از 87 پروژه نامگذاری برای شرکت های چند ملیتی فورچون 500 میلیارد دلاری و استارت آپ های کوچک را رهبری کرده است. تجربه نامگذاری وی شامل مارک های تجاری به مشاغل و مصرف کنندگان، در بخش های مختلف مانند مد، خرده فروشی، فناوری، محصولات صنعتی و موارد دیگر است. او رئیس شرکت Merriam Associates است و با آژانس های تجاری، تبلیغاتی و بازاریابی در سراسر جهان مشورت می کند. قبل از شروع Merriam Associates، لیزا مدیر استراتژی نام تجاری در مشاوره مک کان اریکسون در FutureBrand و مدیر بازاریابی برای E Ink بود، شرکتی که فناوری پشت کتاب خوان کتاب الکترونیکی Kindle آمازون را ابداع کرد. لیزا یک نویسنده مجرب و نویسنده چاپ شده است. او برای نشریاتی مانند یاهو، فوربز، بازاریابی بانک آمریکایی، مجله پوشاک، اخبار تجاری چین، تجارت کالاهای ورزشی و دیگران نوشته است. او همچنین مجموعه ای از کتاب های کودکان را برای خوانندگان سنین ابتدایی نوشته و تصویرسازی کرده است. لیزا به همراه دو فرزندش لوسی و جو در منهتن زندگی می کند.

کتاب های لیزا دانی مریام

راهنمای انتخاب یک نام موفق