الیزابت گرشف

الیزابت گرشف

الیزابت تامپسون گرشاف، استاد توسعه انسانی و علوم خانواده در دانشگاه تگزاس در آستین است. او به دلیل تحقیقاتش در مورد تأثیر تنبیه بدنی در خانه و مدرسه بر کودکان و سلامت روان آنها شناخته شده است.
گرشوف در سال 2014 جایزه دستاورد میراث یک عمر را از مرکز حقوق بشر کودکان در دانشگاه لویولا شیکاگو به دلیل تلاش هایش برای پایان دادن به خشونت قانونی علیه کودکان دریافت کرد. گرشوف و همکارانش در کتاب تنبیه بدنی در مدارس دولتی ایالات متحده: سوابق قانونی، شیوه های فعلی و سیاست های آینده توجه خود را به این واقعیت جلب می کنند که تنبیه بدنی در مدارس در 19 ایالت قانونی باقی می ماند. نویسندگان تخمین می زنند که نزدیک به 200000 کودک قربانی تنبیه بدنی در مدارس می شوند و بسیاری از آمریکایی ها از آسیب های جسمی این کودکان از تنبیه بدنی در مدرسه بی اطلاع هستند.
کتاب زمینه‌های اجتماعی رشد کودک: مسیرهای تأثیر و پیامدهای عمل و سیاست توسط گرشوف با ویرایش مشترک راشمیتا اس. میستری و دانیل آ. کراسبی، جایزه انجمن تحقیقات در مورد سیاست اجتماعی نوجوانان در سال 2014 را برای بهترین کتاب ویرایش شده دریافت کرد. او با رابرت اس. سیگلر، جنی سافران، نانسی آیزنبرگ و جودی دلوچ در کتاب درسی محبوب چگونه رشد می کنند، همکاری می کند.

کتاب های الیزابت گرشف

توقف تنبیه بدنی