دیوید مایرز

دیوید مایرز

دیوید گای مایرز (متولد 20 سپتامبر 1942) استاد روانشناسی در کالج هوپ در میشیگان، ایالات متحده، و نویسنده 17 کتاب، از جمله کتاب های درسی محبوب با عنوان روانشناسی، کاوش روانشناسی، روانشناسی اجتماعی و کتاب های مخاطب عمومی است که به موضوعات مرتبط می پردازد. به ایمان مسیحی و همچنین روانشناسی علمی. علاوه بر این، او فصل‌هایی در بیش از 60 کتاب و مقالات علمی پژوهشی متعددی در مجلات حرفه‌ای منتشر کرده است. مایرز به دلیل تحقیقاتش در مورد شادی شناخته شده است و یکی از حامیان جنبش روانشناسی مثبت است.
مایرز در سیاتل، واشنگتن متولد شد و در سال 1960 از دبیرستان کوئین آن سیاتل فارغ التحصیل شد. او در دانشگاه ویتورث تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را از آنجا دریافت کرد. در شیمی magna cum laude در سال 1964، که یک دانش آموز پیش پزشکی بود. با این حال، کار فارغ التحصیلی او به سمت دیگری رفت، یعنی روانشناسی اجتماعی. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی اجتماعی در سال 1966 و دکترای خود را دریافت کرد. در روانشناسی اجتماعی سال بعد برای پایان نامه با عنوان افزایش تمایلات اولیه ریسک پذیری در موقعیت های اجتماعی، هر دو در دانشگاه آیووا.
مایرز بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در کالج هوپ گذرانده است، از استادیار (1967)، دانشیار (1970)، و از سال 1975 به عنوان استاد تمام. او به عنوان محقق مدعو در دانشگاه مانهایم (آلمان)، در تابستان 1974، و در دانشگاه سنت اندروز (اسکاتلند)، در سال 1985 خدمت کرد.
مایرز بورسیه‌ها و کمک‌های مالی را از خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است و عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا، انجمن روان‌شناسی آمریکا و انجمن روان‌شناسی کاربردی و پیشگیرانه آمریکا است. او یکی از مهم‌ترین نویسندگان کتاب‌های روان‌شناسی و دریافت‌کننده دکترای افتخاری از سه موسسه آموزشی مختلف است. بر اساس پروژه برنامه درسی باز، مایرز بیشترین استناد در برنامه های درسی دانشگاه برای دوره های روانشناسی است.

کتاب های دیوید مایرز