کتاب روان شناسی اجتماعی (جلد 2)

Social Psychology
کد کتاب : 72908
مترجم :

شابک : 978-6002003140
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

روان شناسی اجتماعی
Social Psychology
جلد 1
کد کتاب : 99213
مترجم :

شابک : 978-6002002723
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روان شناسی اجتماعی (جلد 2) اثر دیوید مایرز

روان‌شناسی اجتماعی علم جوانی است که عمر آن به بیش از یک سده می‌رسد. در خلال این یکصد سال روان‌شناسی اجتماعی به توسعه چشمگیری دست یافته و یکی از پرساز و کارترین نظریه‌ها و مطالعات را در حوزه روان‌شناختی داشته است . در حال حاضر، روان‌شناسی اجتماعی قصد دارد فهم گسترده ای درباره نحوه تفکر، عمل و احساس انسان پیدا کند و با ارائه روش‌ها و کاربرد آن به حل مشکلات انسان‌ها بپردازد.
در این کتاب بر اساس نیاز دانشجویان به آشنایی با این رشته سعی شده به پرسش‌هایی چالش برانگیز زیادی پاسخ داده شود. پرسش‌هایی چون:
تفکر ما – هم هشیار و هم ناهشیار – چگونه رفتارمان را هدایت می‌کند؟
چه چیزی باعث می‌شود اشخاص گاهی به یکدیگر صدمه بزنند و گاهی یکدیگر را یاری کنند؟
چه چیزی آتش تعارض اجتماعی را شعله‌ور می‌کند، و چگونه می‌توانیم مشت‌های گره‌ کرده را به دست‌های یاری‌گر تبدیل کنیم؟
درباره نویسنده: دیوید مایرز استاد دانشگاه "هوپ" در دانشگاه میشیگان، یکی از روان‌شناسان اجتماعی در دنیاست. مقاله‌های علمی مایرز در حدود 36 کتاب علمی و نشریه ادواری، شامل سایینس، امریکن ساینسیست، سایکولوجیکال ساینس، و امریکن سایکولوجیست منتشر شده ‌است. وی برای مخاطبان عمومی نیز کتاب‌هایی منتشر کرده است که "جستجوی شادمانی" و "شهود: قدرت‌ها و خطرات آن" از جمله آنها است.

کتاب روان شناسی اجتماعی (جلد 2)

دیوید مایرز
دیوید گای مایرز (متولد 20 سپتامبر 1942) استاد روانشناسی در کالج هوپ در میشیگان، ایالات متحده، و نویسنده 17 کتاب، از جمله کتاب های درسی محبوب با عنوان روانشناسی، کاوش روانشناسی، روانشناسی اجتماعی و کتاب های مخاطب عمومی است که به موضوعات مرتبط می پردازد. به ایمان مسیحی و همچنین روانشناسی علمی. علاوه بر این، او فصل‌هایی در بیش از 60 کتاب و مقالات علمی پژوهشی متعددی در مجلات حرفه‌ای منتشر کرده است. مایرز به دلیل تحقیقاتش در مورد شادی شناخته شده است و یکی از حامیان جنبش روانشناسی مثبت اس...