رابرت هنسلی

رابرت هنسلی

رابرت هنسلی نمونه ای عالی از یک فرد خودساخته است. به لطف سخت کوشی و هدفمندی، او در چندین شرکت ایالات متحده حرفه ای پرشتاب انجام داد. بعداً تصمیم گرفت که کارآفرین شود و چندین شرکت تأسیس کند. تجربه و مهارت های مدیریتی او را قادر ساخت تا در سرمایه گذاری های خود به سرعت موفق شود. سیستم حاکمیت شرکتی قابل اعتماد به رابرت اجازه داد تا مشارکت خود را در عملیات روزمره کاهش دهد و به آزادی مالی دست یابد.
راه او سرراست و آسان نبود. او با چالش‌های زیادی روبرو شد و می‌داند چگونه پس از یک شکست بایستد. رابرت بر اساس تجربیات خود دریافته است که رویکردهای صحیح می توانند توسعه را تسریع کنند و به جلوگیری از مشکلات کمک کنند.
اکنون رابرت زمان زیادی را با خانواده خود به مسافرت می گذراند و سرگرمی های مختلفی دارد. او می خواهد دانش و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و این کار را از طریق کتاب هایش انجام می دهد. رابرت واقعاً در تجارت، خودسازی، مدیریت زمان و سایر زمینه ها علاقه مند و ماهر است.
ماموریت او به عنوان یک نویسنده کمک به مردم برای تغییر زندگی و شروع حرکت به سمت دستیابی به اهداف شخصی است. او واقعاً معتقد است که همه می توانند یک زندگی متعادل و معنادار شاد ایجاد کنند. اما این نیاز به دانش ویژه، سختکوش و تعهد صادقانه دارد.
او با همسر و سه فرزندش در شیکاگو زندگی می کند.

کتاب های رابرت هنسلی