مارسیا روهرر

مارسیا روهرر

مارسیا رورر در هیوستون، تگزاس زندگی می کند و در حال حاضر مشاور آموزشی شرکت Behavior Plus, Inc. در Friendswood، تگزاس است. او از نزدیک با مدیران آموزش و پرورش ویژه ناحیه مدرسه در مورد چگونگی پیاده سازی 10 مولفه حیاتی در انواع مختلف کلاس های آموزشی ویژه کار کرده است. او با معلمان آموزش ویژه که اکنون از این اجزا در کلاس های درس خود استفاده می کنند، مشورت کرده است. زمینه خاص مورد علاقه و تخصص او آموزش والدین و معلمان اهمیت استفاده از راهبردهای بصری و راه های ساختار کلاس درس و خانه برای افزایش موفقیت دانش آموزان است.
در طول 24 سال تجربه خود در آموزش دانش آموزان در محیط های مستقل و منابع، او رابط بین مدرسه و والدین بود، کارگاه ها و کارگاه های متعددی را به مربیان و والدین ارائه کرد و به عنوان مربی در خانه و والدین خدمت کرد. او همچنین یکی از اعضای موسس یک تیم نوآورانه در سطح منطقه از متخصصان اوتیسم بود.
او و نویسنده همکارش، نانت سامسون، کارگاه‌های درون‌خدمتی و کارگاه‌هایی درباره 10 مؤلفه حیاتی و همچنین موضوعات دیگر در شورای مدیران آموزش ویژه تگزاس، در کنفرانس اوتیسم ایالت تگزاس و در مراکز سراسر تگزاس خدمات منطقه‌ای آموزشی ارائه کرده‌اند.

کتاب های مارسیا روهرر