کتاب نابغه ای برای زمین

Rocket Man
پای صحبت های خلاق ترین کارآفرین
کد کتاب : 101755
مترجم :
شابک : 978-6229491959
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نابغه ای برای زمین اثر جسیکا ایستو

کتاب « نابغه ای برای زمین» " پای صحبت های خلاق ترین کارآفرین " نوشته « جسیکا ایستو»توسط انتشارات راه طلایی منتشر شده است.
شعار این کتاب این است ؛ هر بلندپروازی لجام گسیخته ای در عین حال که ممکن است برای دیگران خشم آور باشد , میتواند دلنشین و شعف آفرین باشد. زندگی ایلان ماسک مثال بارز یکی از این بلندپروازی هاست که نشان میدهد هرکار بزرگی در ابتدا کاملا کاری کوچک بوده است. وقتی به گذشته نگا میکنیم , درمی یابیم هیچ تصمیمی کوچک نیست. فقط باید به جایگاهی درست رسیده باشیم که بدانیم آینده همان گذشته است. و همین سبب خواندن این کتاب سودمند است و میتواند به بسیاری کمک کند.

کتاب نابغه ای برای زمین

جسیکا ایستو
جسیکا ایستو مدرک روزنامه نگاری را از دانشگاه تنسی و مدرک MFA در نویسندگی خلاق را از دانشگاه ایلینوی جنوبی دریافت کرد. نوشته های او در شیکاگو تریبون، گپرز بلاک و موارد دیگر ظاهر شده است.
قسمت هایی از کتاب نابغه ای برای زمین (لذت متن)
سطحی از انتظارات نوآورانه ایجاد کنید و میزان پاداش را هم متناسب با آن قرار دهید. برای هر شکست هم باید هزینه ای را مشخص کنید چون در انجام کارهای جدید شکست هم محتمل است. اگر افراد را بیش از اندازه برای شکست تنبیه کنی آنها هم واکنش مشابهی نشان میدهند و میزان نوآوری کند خواهد شد. ترس از اخراج شدن یا تنبیه شدن ریشه ابتکار را می خشکاند. خطر کردن میبایست پاداش درخوری داشته باشد تا اقدامات جسورانه تشویق شود , در غیر اینصورت نوآوری رخ نخواهد داد. در این راه دستورالعمل یا نقشه ای در دست نیست. طبیعی است که نابلدی ها موجب ارتکاب خط میشود و اشتباه کردن باید امری عادی تلقی شود. کنفرانس آنسوی دریاهای شمالی آگوست 2014