کتاب بازاریابی برای نسل Z

Instabrain
قوانین جدید بازاریابی برای دهه هشتادی ها
کد کتاب : 101761
مترجم :
شابک : 978-6227592276
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 241
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازاریابی برای نسل Z اثر سارا ویز

امروزه جمعیت نوجوانان و جوانان نسل Z یعنی محدوده ۱۳ تا ۲۴ سال نامیده می شوند، در حال پیشی گرفتن از جمعیت نسل هزاره (محدوده ۲۴ تا ۳۸ سال) هستند. نسل Z تقریبا ۴۰ درصد از مصرف کنندگان را تشکیل داده و بخش قابل توجهی از قدرت خرید را به خود اختصاص داده اند.
کتاب بازاریابی نسل Z به شما آموزش می دهد چگونه با روشی کارآمد با این نسل جدید ارتباط برقرار کرده و آن ها را به مشارکت دعوت کنید. با خواندن کتاب بازاریابی نسل z می آموزید چگونه به نسل Z آموزش داده، با آنها تعامل داشته و آنها را به برند خودتان علاقه مند کنید.

کتاب بازاریابی برای نسل Z

سارا ویز
سارا وایز یکی از مقامات برجسته جهان در استراتژی کسب و کار مشتری مدار است. یک نویسنده، تاجر، و سخنران حرفه ای آمریکایی است.سارا ویس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Bixa ، استودیوی تحقیقاتی در زمینه بازاریابی ، و نویسنده InstaBrain است.سارا برای صدها برند پیشرو ، از جمله Google, IBM, Capital One, Mikimoto, PBS و Real Warriors ، یک سلاح مخفی بوده است تا نام های معدودی را از آن خود کند. سارا به این برندها کمک می کند تا مشتری های خود را عمیقا درک کنند و تجاربی بسازند که واقعا اعتیاد آور باشند. او همچن...