کتاب The Subtle Art of Not Giving a F**k

کد کتاب : 102479
شابک : 978-0062457714
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 218
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

The Subtle Art of Not Giving a F*ck
A Counterintuitive Approach to Living a Good Life
کد کتاب : 135330
شابک : 250-0110312560
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب The Subtle Art of Not Giving a F**k اثر مارک مانسون

کتاب "The Subtle Art of Not Giving a F**k" اثری غیرداستانی است که در سال 2016 توسط مارک منسون، یک وبلاگ نویس و نویسنده آمریکایی، منتشر شد. این کتاب به یکی از مسائل مهم زندگی معاصر، یعنی چگونگی مقابله با مشکلات و زندگی با معنا و اهداف، می‌پردازد.

مارک منسون در این کتاب به ایده‌ای جسورانه پرداخته و با استدلال‌های قوی و شخصی، از این منظر معتقد است که انسان‌ها به طور عمیق‌تر باید درک کنند که چه موضوعاتی برایشان مهم هستند و توجه خود را به آنها معطوف کنند. منسون به این نکته پرداخته که کتب رایج مثبت‌نگری بی‌معنی را مورد انتقاد قرار داده و باور دارد که این نوع کتب، بسیاری از افراد را به نادرستی به دور از واقعیت و مسائل واقعی زندگی خود می‌برند.

"The Subtle Art of Not Giving a F**k" به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب تاریخ نیویورک تایمز و گلوب اند میل شناخته می‌شود. این کتاب با استفاده از زبان ساده و تحلیل‌های شخصی، خواننده را به فهم بهتری از چگونگی مدیریت مشکلات و تغییر نگرش نسبت به زندگی و موضوعات مختلف هدایت می‌کند.

کتاب The Subtle Art of Not Giving a F**k

مارک مانسون
مارک منسن، زاده ی 9 مارس 1984، نویسنده ی کتاب های خودپروری، وبلاگ نویس و کارآفرین آمریکایی است.منسن، اهل آستین تگزاس است. او برای تحصیل به بوستون رفت و در سال 2007 در رشته ی علوم مالی از دانشگاه این شهر فارغ التحصیل شد.منسن، اولین وبلاگ خود را در سال 2009 به وجود آورد و پس از مدتی، به شکل تمام وقت به وبلاگ نویسی پرداخت.نوشته های او به موضوعاتی مرتبط با فرهنگ، یافتن شریک زندگی، روابط انسانی، تصمیم گیری های سرنوشت ساز و روانشناسی می پردازند.