کتاب دانشکده کسب و کار

The Business school for people who like helping peopl
کد کتاب : 121934
مترجم :
شابک : 978-6229746912
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

دانشکده کسب و کار
Rich dad's the business school
کد کتاب : 103275
مترجم :
شابک : 978-6007005330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی

دانشکده کسب وکار برای آنهایی که دوست دارند به دیگران کمک کنند
این کتاب شما را با تمامی معضلات و بخش های مختلف بازاریابی شبکه ای آشنا کرده و کمک می کند تا با زمینه ی ذهنی درست، مسیر شغلی خود را پیش ببرید.
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در این کتاب بیان می کند که بازاریابی شبکه ای یک دانشکده ی حقیقی برای فرا گرفتن کسب و کار است؛ دانشکده ای که ضمن آموزش تئوری شما را وادار می سازد که به دانش خود عمل کنید. او بدون شک کتاب دانشکده کسب و کار (The Business school) را با نگاهی عمیق به مبحث بازاریابی شبکه ای نوشته است.
کیوساکی با تکیه بر مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار مانند دیگر آثار خود ارزش های این پدیده ی نو را تشریح می کند. به بیان رابرت بازاریابی شبکه ای از اهمیت فراوانی برخوردار است اما بسیاری از افراد از آن غافل هستند. ارزش هایی که فراتر از کسب پول زیاد است. شما با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزش های بنیادی این روش از کسب و کار، می توانید به بهترین تصمیم گیری خود در این راستا دست یابید.

کتاب دانشکده کسب و کار

رابرت کیوساکی
رابرتکیوساکی (متولد1947)است .رابرت تورو کیوساکی تاجر و نویسنده آمریکایی است. کیوساکی بنیانگذار Rich Global LLC و Rich Dad Company است، یک شرکت خصوصی آموزش مالی که آموزش امور مالی شخصی و کسب و کار را از طریق کتاب و فیلم به مردم ارائه می کند.بیشتر به خاطر کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، پرفروش‌ترین شماره یک نیویورک تایمز شناخته می‌شود. کیوساکی با ربع جریان نقدینگی پدر ثروتمند و راهنمای سرمایه گذاری پدر ثروتمند همراه شد.