کتاب چراغ جادوی پدر پولدار

Rich father's magic lamp
چکیده 7 کتاب برتر رابرت کیوساکی
کد کتاب : 134110
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6006235684
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب چراغ جادوی پدر پولدار اثر رابرت کیوساکی

چراغ جادو شاید بهترین عنوانی بود که می‌توانستیم برای این کتاب در نظر بگیریم، زیرا شما با مطالعه این کتاب می‌توانید به خلاصه‌ای از هشت کتاب پرفروش رابرت کیوساکی دست پیدا کنید.
رابرت کیوساکی را شاید بتوان یکی از توانمندترین نویسندگان در عرصه مدیریت مالی دانست که توانسته‌ است مفاهیم پیچیده مالی را به قابل فهیم‌ترین شکل ممکن برای اقشار مختلف جامعه بیان کند. استقبال فراوان مردم از مجموعة کتاب‌های این نویسنده ما را بر آن داشت که کتابی را که چکیده پرفروش‌ترین کتاب‌های وی است را تدوین کرده و کتابی که در دستان شماست حاصل این تلاش است.
هر یک از کتاب‌های خلاصه شده در این کتاب پنجره‌ای روشن از وضعیت اقتصادی جهان و چگونگی به دست‌گیری لگام اقتصادی زندگی خود را در پیش روی شما باز می‌کند. همانند رابرت کیوساکی امیدواریم که این کتاب نقطه شروعی برای تمامی کسانی باشد که می‌خواهند کنترل مالی زندگی خود را به دست بگیرند.

کتاب چراغ جادوی پدر پولدار

رابرت کیوساکی
رابرتکیوساکی (متولد1947)است .رابرت تورو کیوساکی تاجر و نویسنده آمریکایی است. کیوساکی بنیانگذار Rich Global LLC و Rich Dad Company است، یک شرکت خصوصی آموزش مالی که آموزش امور مالی شخصی و کسب و کار را از طریق کتاب و فیلم به مردم ارائه می کند.بیشتر به خاطر کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، پرفروش‌ترین شماره یک نیویورک تایمز شناخته می‌شود. کیوساکی با ربع جریان نقدینگی پدر ثروتمند و راهنمای سرمایه گذاری پدر ثروتمند همراه شد.