کتاب کودک پولدار کودک باهوش

Rich Dad's Rich Kid Smart Kid
کد کتاب : 92650
مترجم : نیلوفر شکوهی
شابک : 978-9648148831
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کودک پولدار کودک باهوش اثر رابرت کیوساکی

این کتاب برای والدینی نوشته شده است که برای آموزش ارزش قائل هستند، می‌خواهند به فرزندشان یک سرآغاز مالی و تحصیلی در زندگی بدهند و مایلند نقش فعالی برای تحقق آن داشته باشند. در عصر اطلاعات، آموزش خوب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اما سیستم آموزشی فعلی ممکن است تمام اطلاعات مورد نیاز فرزند شما را ارائه نکند. این کتاب برای پر کردن شکاف‌ها طراحی شده است: به شما کمک کند همان دانش مالی الهام‌بخش و عملی را به فرزندتان بدهید که پدر ثروتمند رابرت کیوساکی به او داده است.
رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمد و بزرگ شد و نسل چهارم ژاپنی-آمریکایی است. او در کالج نیویورک تحصیل کرد و پس از فارغ التحصیلی به نیروی تفنگداران دریایی پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپتر در ویتنام خدمت کرد. پس از جنگ، رابرت برای شرکت زیراکس به عنوان فروشنده کار کرد. در سال 1977، او شرکتی را راه اندازی کرد که اولین "کیف پول های موج سوار" نایلونی Velcro را به بازار آورد. در سال 1985 او یک شرکت آموزشی بین‌المللی را تأسیس کرد که تجارت و سرمایه‌گذاری را به دانشجویان در سراسر جهان آموزش می‌داد. رابرت در سال 1994 کسب و کار خود را فروخت و در سن 47 سالگی بازنشسته شد. و شریک تجاری اش، کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر» را نوشتند.

کتاب کودک پولدار کودک باهوش

رابرت کیوساکی
رابرتکیوساکی (متولد1947)است .رابرت تورو کیوساکی تاجر و نویسنده آمریکایی است. کیوساکی بنیانگذار Rich Global LLC و Rich Dad Company است، یک شرکت خصوصی آموزش مالی که آموزش امور مالی شخصی و کسب و کار را از طریق کتاب و فیلم به مردم ارائه می کند.بیشتر به خاطر کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، پرفروش‌ترین شماره یک نیویورک تایمز شناخته می‌شود. کیوساکی با ربع جریان نقدینگی پدر ثروتمند و راهنمای سرمایه گذاری پدر ثروتمند همراه شد.