کتاب روز صفر

Zero day
کد کتاب : 10381
مترجم :
شابک : 9789641741862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 483
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روز صفر اثر دیوید بالداچی

«روز صفر» یک رمان مهیج است که توسط دیوید بالداچی نوشته شده است. این اولین قسمت از سری کتاب های جان پولر است. این کتاب در ابتدا در 16 نوامبر 2011 توسط انتشارات Grand Central منتشر شد.

جان پولر جانباز رزمی و بازپرس ارتش ایالات متحده با کمک یک کارآگاه در جستجوی عدالت است. جان پولر یک جانباز جنگی و بهترین بازرس نظامی در بخش تحقیقات جنایی ارتش ایالات متحده است. پدرش رزمنده بود و برادرش به دلیل خیانت در زندان نظامی فدرال در حال گذراندن حبس ابد است. پولر دارای روحیه ای تسلیم ناپذیر و انگیزه ای توقف ناپذیر برای یافتن حقیقت است.

در حال حاضر ، پولر در پرونده ای در یک منطقه دور افتاده و روستایی در ویرجینیای غربی به دور از هر پاسگاه نظامی فراخوانده می شود. شخصی به یک صحنه جنایت وحشیانه برخورد کرده است ، خانواده ای کشته شده است.
دیوید بالداچی نویسنده پرفروش جهانی و یکی از قصه گوهای محبوب جهان است. کتابهای او به بیش از چهل و پنج زبان و در بیش از هشتاد کشور جهان چاپ می شود و 150 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش می رسد. آثار او هم برای فیلم بلند و هم برای تلویزیون اقتباس شده‌اند.

کتاب روز صفر

دیوید بالداچی
دیوید بالداچی، زاده ی 5 آگوست 1960، رمان نویس آمریکایی است. بالداچی در ریچموند ویرجینیا به دنیا آمد و پس از اتمام مدرسه، در دانشگاه ویرجینیا مشغول به تحصیل حقوق شد. او پس از فارغ التحصیلی، به مدت نه سال در کارهای حقوقی در واشنگتن دی سی فعالیت داشت.بالداچی نوشتن داستان را در همان کودکی آغاز کرد و به مدت دو دهه، داستان کوتاه و فیلمنامه های نه چندان موفقیت آمیز می نوشت.او همزمان با فعالیت حقوقی، به نوشتن رمان پرداخت و اولین رمانش را در سه سال نوشت که به موفقیت بزرگی دست یافت. دیوید بالداچی اکنون...
قسمت هایی از کتاب روز صفر (لذت متن)
هنوز وقت خوردن غذا نرسیده بود. اما فرصت نوشیدن باقی بود. بیست و چهار مرد در چهار خودروی هومر سوار شدند. اتومبیل ها ضد گلوله بودند و مطابق استانداردهای امریکا ساخته شده بودند و می توانستند در برابر هر گلوله و موشکی مقاومت کنند. هومرها هم مانند اتوبوس ها برای خیابان های تنجیر بسیار بزرگ بودند. شخصیت والامقام در هومر سوم سوار بود که شیشه های تاریک داشت و درون آن دیده نمی شد.

به ندرت به تنجیر می آمد. اما امشب برای انجام دادن کاری به اینجا آمده بود. قرار بود در ساعت های ابتدایی صبح با هواپیمای جت خصوصی که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش داشت تنجیر را ترک کند. ۱۰۰ میلیون دلار قیمت بالایی بود اما ارزش این هواپیما از یک درصد دارایی های خالد کمتر بود. سعودی ها دست کم در ظاهر با غرب و به خصوص با امریکایی ها روابط حسنه داشتند. جریان نفت از طرف سعودی حافظ این رابطه بود.

کسانی که او برای ملاقاتشان به اینجا آمده بود نیز علاقه ای به غرب و به خصوص امریکا نداشتند. آنان با طلال وجوه مشترک فراوان داشتند. دنیایی را می خواستند که ستاره، رهبر و راهنما داشته باشد. این گردهمایی برای آن بود که دنیایی مطابق خواسته آنان ایجاد شود. جلسه شان به طور کامل محرمانه بود. اشتباه آنان این بود که این موضوع را محرمانه ارزیابی نکرده بودند.