کتاب یک کار خوب

One Good Deed
کد کتاب : 63064
مترجم :
شابک : 978-6229854105
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 478
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

«دیوید بالداچی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب یک کار خوب اثر دیوید بالداچی

کتاب «یک کار خوب» رمانی نوشته «دیوید بالداچی» است که اولین بار در سال 2019 چاپ شد. در سال 1949، «آرچر» به شکل مشروط از زندان «کاردراک» آزاد می شود، در حالی که باید به شکل پیوسته به افسر مسئول خود، «ارنستین کرب-تری» گزارش بدهد. او طبق قوانین آزادی مشروط، به خاطر جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل، اجازه ندارد در میخانه ها یا با روسپی ها وقت بگذراند. اما دردسر زمانی آغاز می شود که تاجری به نام «هنک پیتلمن» معامله ای را به «آرچر» پیشنهاد می کند: صد دلار در ازای گرفتن یک خودروی کادیلاک به عنوان وثیقه از مردی به نام «لوکاس تاتل». «آرچر» پس از مدتی خودرو را می یابد، اما کادیلاک به آتش کشیده شده است. «آرچر» که دیگر وثیقه ای برای گرفتن ندارد، ممکن است مجبور به پس دادن صد دلار شود. اما پس از مدتی، چند نفر جانشان را از دست می دهند و «آرچر» به یکی از مظنونین قتل تبدیل می شود.

کتاب یک کار خوب

دیوید بالداچی
دیوید بالداچی، زاده ی 5 آگوست 1960، رمان نویس آمریکایی است. بالداچی در ریچموند ویرجینیا به دنیا آمد و پس از اتمام مدرسه، در دانشگاه ویرجینیا مشغول به تحصیل حقوق شد. او پس از فارغ التحصیلی، به مدت نه سال در کارهای حقوقی در واشنگتن دی سی فعالیت داشت.بالداچی نوشتن داستان را در همان کودکی آغاز کرد و به مدت دو دهه، داستان کوتاه و فیلمنامه های نه چندان موفقیت آمیز می نوشت.او همزمان با فعالیت حقوقی، به نوشتن رمان پرداخت و اولین رمانش را در سه سال نوشت که به موفقیت بزرگی دست یافت. دیوید بالداچی اکنون...
نکوداشت های کتاب یک کار خوب
Archer will be a great series character for fans of crime fiction.
«آرچر» شخصیتی عالی در یک مجموعه داستان برای طرفداران ژانر جنایی خواهد بود.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An ingenious and addicting read in which each paragraph provides a new revelation.
داستانی مبتکرانه و اعتیادآور که هر پاراگراف در آن، رازی جدید را برملا می کند.
Book Reporter

It will keep you engrossed until the last page.
این کتاب تا آخرین صفحه شما را مجذوب نگه خواهد داشت.
She Reads

قسمت هایی از کتاب یک کار خوب (لذت متن)
اما فکر می کنم برای این که واقعا جزو چیزی خاص باشی، باید ابتدا چیزی خاص را در خودت پیدا کنی.

شیوه نگرش من به جهان این است که بعضی آدم ها کاری را که می خواهند، انجام می دهند و برایشان مهم نیست چه اتفاقی برای دیگران می افتد، تا زمانی که برای خودشان منفعت داشته باشد.

جنگ، آدم ها را تغییر نمی دهد، «آرچر». آن ها فقط چند نفر را می کشند و وقتی ماجرا تمام شد، دوباره همانی می شوند که همیشه بودند. بیشترشان خوب هستند، و برخی نه چندان خوب.