کتاب نگار جاویدان

Negar-E-Javidan
زندگی و آثار استاد محمود فرشچیان(باقاب)
کد کتاب : 104983
شابک : 978-6004000178
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نگار جاویدان اثر امیر رضائی نبرد

کتاب پیش رو یعنی نگار جاویدان، در راستای مطالعات فرشچیان «فرشچیان پژوهی » به سرانجام رسیده است که نوع خود نخستین و جامع‌ترین کار درباره زندگی و کار محمود فرشچیان ازآغاز فعالیت حرفه ای او،یعنی حدود هفتاد سال پیش تا زمان حاضر محسوب می‌شود که گردآوری و پژوهش و نگارش آن یک دهه به طول انجامید.
هنر استاد فرشچیان یقینا ازا آثاری است که د راین عصر باقی خواهد ماند و این هنر به نقاشی محدود نمی شود، بلکه شامل آثاری دیگر نیز می‌شو، مانند ضریحی که اخیرا برای مزاری مقدس در عراق طراحی کرده‌اند. برای این هنرمند بزرگ که هنر نقاشی را با ایمان خلوص عبادت در این راه خداوند متعال آمیخته‌اند، طلب سلامتی و توفیق مستمر درخلق آثار هنری ازدرگاه خداوند منان می‌کند و امیدوار است، این کتاب بیش از پیش علاقه‌مندان به هنر را با آثار بدیع ایشان آشنا سازد .

کتاب نگار جاویدان

امیر رضائی نبرد
امیر رضایی‌نبرد مدرس دانشگاه، پژوهشگر هنر، خوشنویس و نقاش است. او متولد ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۸۵، کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۸۷ و در حال حاضر، دانشجوی دکترای تخصصی تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.