کتاب ایزابل

Isabelle
کد کتاب : 1051
مترجم :
شابک : 978-9643311377
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 1911
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

ایزابل
Isabelle
کد کتاب : 32520
مترجم :
شابک : 978-6227004120
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1911
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ایزابل اثر آندره ژید

کتاب ایزابل، رمانی عاشقانه نوشته ی آندره ژید است که نخستین بار در سال 1911 به چاپ رسید. داستان این رمان در ویرانه های قصری قدیمی در نورماندی آغاز می شود. راوی داستان، ژرار لاكاس، سال ها قبل و در دوران دانشجویی خود در پاریس، در این جا مهمان بوده و اکنون در حال نشان دادن گوشه و کنار قصر به تعدادی از دوستانش است. دوستان ژرار متوجه می شوند که او با شور و احساسی فراوان درباره ی این مکان صحبت می کند، از این رو او را راضی می کنند تا داستانش را برای آن ها تعریف کند. ژرار عاشق زنی می شود که در یک عکس او را دیده است. او هر طور که شده دوست دارد درباره ی این زن و خانواده اش که خود در قصر مهمان آن ها بوده، چیزهای بیشتری بداند.

کتاب ایزابل


ویژگی های کتاب ایزابل

آندره ژید برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات سال 1947

آندره ژید
پل گیوم آندره ژید، زاده ی ۱۸۶۹ و درگذشته ی ۱۹۵۱، نویسنده ی فرانسوی و برنده ی جایزه ی ادبی نوبل در سال ۱۹۴۷ بود.پدرش استاد حقوق و مادرش دختر یکی از بورژواهای ثروتمند نرماندی بود. ژید در خانواده ای پایبند به سنت های مذهب پروتستان پرورش یافت و سال های نوجوانی و جوانی او، تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت. در کودکی، به سبب بیماری نتوانست به طور منظم به تحصیل در مدرسه ادامه دهد. اما از آنجا که در خانواده ای علاقه مند به علم و فرهنگ می زیست، توانست این کمبود را به خوبی کنترل کند و در خانه به تحصیل ادام...
نکوداشت های کتاب ایزابل
Timeless.
جاودان.
Fantastic Fiction

It leaves the reader with a good feeling.
این اثر در نهایت، در مخاطب احساس خوبی به وجود می آورد.
Amazon Amazon

An interesting book.
کتابی جذاب.
Booktopia

قسمت هایی از کتاب ایزابل (لذت متن)
اصولا، برای اینکه کسی بتواند موضوعی را بیابد که قبلا کسی به آن توجه نکرده است، باید راه رفته را رها کند.

عجله کنید! عجله کنید! افکار و اندیشه ها درست مثل گل هستند: گل هایی که در بامداد تازه چیده می شوند، دیرپاتر هستند و بیشتر می مانند.

رویدادها با چه حقه و فریبی و با چه بدخواهی و بداندیشی خاصی درست همان چیزهایی از خودشان را از ما پنهان و پوشیده نگه می دارند که به احتمال بسیار زیاد برای ما جالب و جذاب هستند، و نیز چه دستمایه ی اندکی را به آن کس می دهند که واقعا نمی تواند رمز و رازهایشان را به زور از دلشان بیرون بکشد.