کتاب انتقام جادو 2

The Last Dragon
آخرین اژدها
کد کتاب : 105223
مترجم :
شابک : 978-6222744915
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب انتقام جادو 2 اثر جیمز رایلی

فورت فیتزجرالد مصمم است که حقیقت را فاش کند، اما در جلد دوم این مجموعه ی هیجان انگیز حضور دانش آموزی جدید با رازهایی که در سینه دارد، اوضاع را پیچیده کرده است
کابوسهای فورت فیتز جرالد از روزی که در حمله ی واشینگتن دی سی پدرش را ربودند پایان ندارد. در این خوابها، یک پیش ،زاد که شیطانی است ماورایی میخواهد مکان آخرین اژدها را بداند اما فورت جز همان استخوانهای اژدهایی که در روز اکتشاف همراه کتاب ها پیدا شده اند اژدهای دیگری به عمرش ندیده بود یعنی ممکن بود که هنوز هم اژدهایی زنده مانده باشد؟
عجیب آنکه فورت تنها کسی نیست که در مدرسهی اوپنهایمر از این کابوسها میبیند. هم اتاقی جدیدش گابریل هم انگار درباره ی این اژدها چیزی بیشتر از آنچه وانمود میکند میداند. اصلا چرا انگار همه در مدرسه همان طور رفتار میکنند که گابریل میخواهد؟ این پسر چه رازی را پنهان کرده؟
فورت تنها با کمک گرفتن از دوستانش سایروس جیا و ریچل میتواند جلوی برگشت پیش زادها به زمین را بگیرد مگر اینکه پیش زادها پیشنهادی به فورت بدهند که هرگز نتواند ردش کند.

کتاب انتقام جادو 2

جیمز رایلی
جیمز مایکل رایلی (متولد 9 مه 1977) یک رمان نویس آمریکایی است که بیشتر به خاطر سریال فانتزی داستان دزدان مشهور است. از دیگر آثار او می توان به سه گانه نیم روزی و انتقام جادو اشاره کرد. هر سیزده رمان او توسط انتشارات علاءالدین منتشر شده است، اثری که متعلق به سیمون و شوستر است.