کتاب گفتگو با موسولینی

Mussolinis Gespräche mit Emil Ludwig
کد کتاب : 105902
مترجم :
شابک : 978-6002538727
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1932
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب گفتگو با موسولینی اثر امیل لودویگ

کتاب «گفتگو با موسولینی»، نوشتهٔ امیل لودویگ، توسط نشر کتاب پارسه منتشر شده است. این کتاب، مجموعۀ گفت‌وگوهایی است که امیل لودویگ در سال ۱۹۳۲ با بنیتو موسولینی، رهبر ایتالیای فاشیستی، صورت گرفته است، و با عنوان اصلی Mussolinis Gespräche mit Emil Ludwig منتشر شده است.
موسولینی، به همراه هیتلر، یکی از سیاستمداران برجستهٔ فاشیست و یکی از نمایندگان اصلی دیکتاتوری و شخصیت‌های برجسته در قرن بیستم بود. دربارهٔ موسولینی بسیار نوشته شده است، اما کتاب «گفتگو با موسولینی» به ما امکان می‌دهد بی‌واسطه با این رهبر فاشیست روبرو شویم و ارتباط نزدیک‌تری با او برقرار کنیم.
در کتاب «گفتگو با موسولینی»، موسولینی در گفتگو با امیل لودویگ، به زندگی خود می‌پردازد و تحولات فکری و ایدئولوژیک خود را شرح می‌دهد و نظراتش را دربارهٔ موضوعات سیاسی مختلف بیان می‌کند و تصویری جامع از جنبه‌های مختلف شخصیت خود را به خواننده ارائه می‌دهد.

کتاب گفتگو با موسولینی

امیل لودویگ
امیل لودویگ (Emil Ludwig; ۲۵ ژانویهٔ ۱۸۸۱ – ۱۷ سپتامبر ۱۹۴۸) یک نویسنده، و خبرنگار اهل آلمان بود.امیل لودویگ (در اصل با نام امیل کوهن) در برسلاو، در حال حاضر بخشی از لهستان متولد شد. او در خانواده ای یهودی متولد شد، او به عنوان یک غیر یهودی بزرگ شد اما تعمید یافتi نشد. وی گفت: "از زمان هیتلر، بسیاری از افراد به یهودی تبدیل شده اند. من از زمان قتل والتر راتنو (در سال 1922) یهودی شده ام، از آن تاریخ تأکید کرده ام که یهودی هستم." لودویگ در رشته حقوق تحصیلکرد اما نوشتن را به عنوان یک شغل بر...