کتاب ماه پشت ابر نمی ماند

Secrets Never Die
مورگان دین(کتاب پنجم)
کد کتاب : 105924
مترجم :
شابک : 978-6001828010
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ماه پشت ابر نمی ماند اثر ملیندا لی

کتاب « ماه پشت ابر نمی ماند» "مورگان دین(کتاب پنجم)" نوشته ملیندا لی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است.
وقتی معاون کلانتری بازنشسته در خانه اش به ضرب گلوله کشته می شود، پسر خوانده نوجوان، ایوان، مظنون اصلی می شود. جنایت‌کارتر این که پسر از صحنه جنایت ناپدید شده است.
مادر ایوان که از یافتن پسرش ناامید شده از پی لنس کروگر درخواست کمک می کند. او می داند که پسرش بی گناه است. کروگر و مورگان دین، وکیل مدافع نیز می‌خواهند این را باور کنند، اما شواهد علیه پسر است. درست در زمانی که همه از یافتن او نا امید شده اند، یک واقعه تازه گره داستانی را پیچیده تر میکند. ارتباط تکان دهنده او با ناپدری ایوان، تحقیقات را به هرج و مرج می کشاند، زیرا لنس و مورگان از بدترین اتفاق می ترسند ... اینکه ایوان هدف جدید قاتل است.

کتاب ماه پشت ابر نمی ماند

ملیندا لی
ملیندا لی، نویسنده ای آمریکایی است. او قبل از نویسندگی در بانک کار می کرد و نوشتن را به عنوان راهی برای تمدد اعصاب خود به هنگام بزرگ کردن فرزندانش آغاز نمود. لی پس از مدتی، کار خود در بانک را رها کرد و تمرکز خود را بر روی نویسندگی گذاشت. اولین رمان او نامزد دریافت جایزه ی بهترین کتاب اول توسط «انجمن بین المللی نویسندگان داستان های تریلر» شد.
نکوداشت های کتاب ماه پشت ابر نمی ماند
Melinda Leigh knows exactly how to craft a good mystery
ملیندا لی دقیقا می داند که چگونه یک رمز و راز خوب خلق کند
Under the Covers

This is a sit down, get comfortable, and get ready to read to the end because you can’t stop reading kind of story. Melinda Leigh never disappoints!
راحت باشید و برای خواندن تا آخر آماده شوید، زیرا نمی توانید از خواندن نوع داستان دست بردارید. ملیندا لی هرگز ناامید نمی شود!
Harlequin Junkie

قسمت هایی از کتاب ماه پشت ابر نمی ماند (لذت متن)