کتاب 5 زبان عشق کودکان

The Five Love Languages of Children
کد کتاب : 106085
مترجم : مهتاب آقایی
شابک : 978-9648007671
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

کودکان
The Five Love Languages of Children
پنج زبان عشق
کد کتاب : 51092
مترجم :
شابک : 978-9646807686
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب کودکان اثر گری چاپمن

کتاب "کودکان (پنج زبان عشق)" جز پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز است که به میلیون ها زوج کمک کرده است راز ایجاد عشقی ماندگار را بیاموزند. اکنون کشف کنید که چگونه به زبان عشق فرزندتان به گونه ای صحبت کنید که او بفهمد. دکتر گری چپمن و دکتر راس کمبل به شما کمک می کنند:

زبان عشق ورزی به فرزندتان را کشف کنید
به فرزند خود در یادگیری موفق کمک کنید
از زبان مهربانانه برای اصلاح و انضباط موثرتر استفاده کنید

به علاوه: ده‌ها نکته را برای راه‌های عملی برای صحبت کردن به زبان عشق با فرزندتان بیابید.
شما میتوانید به واسطه این کتاب زبان اصلی فرزندتان را کشف کنید – سپس با آن صحبت کنید – و در راه رسیدن به یک رابطه قوی تر با فرزند شکوفا خود خواهید بود.
همچنین در این کتاب، بخش هایی به فلسفه فرزندپروری و ماهیت کودکان اختصاص دارد.

کتاب کودکان

گری چاپمن
درباره گری چاپمن (نویسنده کتاب ۵ زبان عشق): گری چاپمن، نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه ی زیادی به مردم و کمک به آن ها برای ایجاد روابط مستحکم دارد. او نویسنده ی مجموعه کتاب های پرفروش «۵ زبان عشق» و مدیر موسسه ی «مشاوره ازدواج و خانواده» است. گری در اقصی نقاط جهان سمینارهایی برگزار می کند وو برنامه های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می شود.
قسمت هایی از کتاب کودکان (لذت متن)
عشق تنها نیاز عاطفی ماست. روانشناسان دریافته اند که نیاز به امنیت، احساس ارزشمندی و اهمیت داشتن نیازهای اساسی ما هستند. اما عشق همه این نیازها را می پوشاند. اگر من احساس کنم همسرم دوستم دارد آرامش می یابم زیرا می دانم که محبوبم آزاری به من نخواهد رساند. من درحضور او احساس امنیت و اطمینان می کنم. شاید در حرفه ام با مشکلات متعدد مواجه شوم. شاید درحوزه های دیگر زندگیم دشمنانی داشته باشم، اما از جانب همسرم اطمینان خاطر دارم.

نیاز به احساس اهمیت داشتن نیروی عاطفی نهفته در پس اغلب رفتارهای ماست. عشق با میل و آرزوی موفقیت پیش رانده می شود. ما می خواهیم زندگی مان ارزشمند باشد. هریک از ما ایده خود را از معنای اهمیت داریم و برای کسب هدفمان به شدت تلاش می کنیم. احساس عشق همسرمان سبب می شود تا بیشتر احساس اهمیت بکنیم. ما به خود می گوییم اگر کسی مرا دوست دارد. پس باید اهمیت داشته باشم.

من مهم هستم زیرا در نقطه اوج نظام آفرینش جای دارم. من می توانم فکر کنم. افکارم را از راه پیشینیانم آگاه شوم و از آنها استفاده کنم. می توانم تجارب دیگران را به کار بگیرم، حتی اگر آنها در عصر و فرهنگ دیگری زیسته باشند. می توانم با مشاهده مرگ اعضای خانواده و دوستان وجود دنیایی فراتر از دنیای مادی راحس کنم. من کشف می کنم که در تمام فرهنگ ها مردم به جهان معنوی اعتقاد دارند. قلبم به من می گوید این حقیقت دارد حتی اگر تربیت علمی ام آن را مورد سوال قرار دهد.