کتاب استرس ناپذیر

Stress-Proof
کد کتاب : 106176
مترجم :
شابک : 978-6225820296
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب استرس ناپذیر اثر متیو استرونی

بهترین زمان برای ورزش چه زمانی است - و چقدر زیاد است؟
کدام غذاها مغز را تقویت می کنند و کدام برعکس؟
چگونه می توانیم از موسیقی، حرکت و انگیزه برای تقویت مغز منطقی خود و حفظ خونسردی خود صرف نظر از آنچه که زندگی در راه ما قرار می دهد استفاده کنیم؟
انفجارهای کوتاه استرس بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی مدرن است. اما چقدر زیاد است؟ تحقیقات در حال کشف تعادل ظریفی است که می‌تواند یک دوره کوتاه استرس‌زا را به اضافه بار سیستمیک تبدیل کند و در نهایت منجر به التهاب، اضطراب، افسردگی و سایر مشکلات سلامت مزمن شود. این راهنمای عملی و پیشگامانه هفت مسیر را برای مبارزه با اثرات استرس نشان می‌دهد - تقویت دفاع طبیعی‌مان به طوری که ذهن‌مان تیز بماند و بدن‌مان انعطاف‌پذیر بماند، مهم نیست زندگی چه چیزی به ما می‌زند.
هر فصل یک عامل استرس رایج - از جمله التهاب، ساعت بدن نامتناسب، سطوح کورتیزول و محرک‌های احساسی - را بررسی می‌کند و راه‌های ساده‌ای را برای به حداقل رساندن اثرات مضر آن با تغییر در رژیم غذایی، ورزش و سایر عادات روزانه ارائه می‌کند.

کتاب استرس ناپذیر

متیو استرونی
میتو استورونی یک پزشک پزشکی آموزش دیده در دانشگاه کمبریج است که گواهینامه چشم پزشکی را دریافت کرده و همچنین دارای مدرک دکترا در نورو چشم پزشکی است. او در کمبریج، لندن و دانشکده پزشکی هاروارد تحقیقاتی را در زمینه نوروچشم‌شناسی و علوم اعصاب ادراکی انجام داده است. او به چندین زبان صحبت می کند و معلم یوگای داغ است.
نکوداشت های کتاب استرس ناپذیر
Extensively researched and comprehensive, Stress-Proof is filled with fascinating strategies for preventing chronic stress. Its advice is powerful and yet simple to implement and promises tremendous benefits for both mental and physical well-being
به طور گسترده تحقیق شده و جامع است، مملو از استراتژی های جذاب برای جلوگیری از استرس مزمن است. توصیه های آن قدرتمند و در عین حال ساده برای اجراست و نوید مزایای فوق العاده ای را برای سلامت روانی و جسمی می دهد
New York Times New York Times

Highly recommended.
بسیار توصیه شده.
Scott Barry Kaufman

قسمت هایی از کتاب استرس ناپذیر (لذت متن)