کتاب دومین نشان مردی

dovomin
کد کتاب : 106475
شابک : 978-6000349455
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دومین نشان مردی اثر مهرداد صدقی

کتاب «دومین نشان مردی» نوشته «مهرداد صدقی» از جمله آثار طنزی است که با استفاده از شخصیت‌های ثابت و واقعیت‌های مختلف جذاب و طنزآمیزی را برای خوانندگان خلق می‌کند. این کتاب، جلد دوم مجموعه داستان‌های «آخرین نشان مردی» می‌باشد، اگرچه دارای اتصال مستقیمی به جلد قبلی ندارد و می‌توان آن را به صورت مستقل مطالعه کرد. در واقع، حتی اگر کسی جلد قبلی را نخوانده باشد، همچنان می‌تواند از مطالعه این کتاب لذت ببرد.

در «آخرین نشان مردی»، مهرداد صدقی به طنز و شوخی وارد دنیای دوران دانشجویی می‌شود. او تصاویری طنزآمیز و جذاب از وقایع و مواقع دانشجویی را به تصویر می‌کشد که در ذهن هر دانشجویی قرار گرفته و یا به خاطره‌های دوران دانشگاهی او باقی مانده است. داستان از زبان حامد، یک دانشجوی پسر که در حال نوشتن پایان‌نامه‌اش است، روایت می‌شود. او هر روز در میان چالش‌ها و موانعی که در مسیر نوشتن پایان‌نامه با آن مواجه می‌شود، تجربیاتی جذاب و جالب را تجربه می‌کند که داستان را به شکلی طنزآمیز ترجمه می‌کند.

این کتاب علاوه بر اینکه برای دانشجویان و افرادی که دوران دانشجویی را تجربه کرده‌اند، یادآوری خاطرات شیرین و شوخی‌های دوران دانشگاهی خواهد بود، برای افرادی که تاکنون با فضای دانشگاه آشنا نشده‌اند، نیز می‌تواند مثیر و جذاب باشد. نویسنده با استفاده از زبان ساده و جذاب حامد، دانشجوی پسری که تنها در حال نوشتن پایان‌نامه نیست بلکه در مسیری از ماجراهای شیرین و طنزآمیز نیز قرار دارد، مخاطبان را به دنیایی پر از طنز و سرگرمی دعوت می‌کند. این کتاب را می‌توان به عنوان یک منبع سرگرمی و سبکی از ادبیات کمدی معرفی کرد که باعث خنده و لذت خواهد شد.

کتاب دومین نشان مردی

مهرداد صدقی
مهرداد صدقی متولد ۱۳۵۶ هستم، در مدارس مختلف بجنورد دانش آموز بوده ام (ابتدایی: امام خمینی و قدس. راهنمایی: ابوریحان بیرونی. دبیرستان: دانش و حسن آبادی) اما خاطرات مدرسه امام خمینی، ابوریحان بیرونی و دبیرستان دانش برایم شیرین تر است.در سال ۷۵ در رشته صنایع چوب و کاغذ دانشگاه گرگان پذیرفته شدم و در همین دانشگاه مقاطع ارشد و دکترا را هم ادامه دادم. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه گنبد کاووس هستم.
دسته بندی های کتاب دومین نشان مردی