کتاب تاریخ فشرده آلمان

The Shortest History of Germany
از ژولیوس سزار تا آنگلا مرکل
  • 15 % تخفیف
    220,000 | 187,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرکز مرکز
    نویسنده:
کد کتاب : 106847
مترجم :
شابک : 978-9642135370
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ فشرده آلمان اثر جیمز هاوز

کتاب « تاریخ فشرده آلمان» "از ژولیوس سزار تا آنگلا مرکل" نوشته « جیمز هاوز» توسط نشر مرکز منتشر شده است.
آلمان، کشوری که هم مورد تحسین و هم هراس بود، بارها و بارها کانون رویدادهای جهانی بوده است: اصلاحات، هر دو جنگ جهانی و در نهایت فروپاشی دیوار برلین. این کشور تا سال 1871 به عنوان یک کشور مدرن ظاهر نشد - اما امروزه، آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان و پرچمدار لیبرال دموکراسی است.
جیمز هاوز در این تاریخ بسیار مختصر که قبلا صدها هزار خواننده را مجذوب خود کرده است، می‌نویسد: «مطالعه گذشته فایده‌ای ندارد مگر اینکه کمی زمان حال را روشنی ببخشد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه ما بیش از هر زمان دیگری تاریخ واقعی آلمان را درک کنیم.» این کتاب یک بصیرت نسبتا مدونی از سیر تحولات تاریخی و سیاسی در آلمان را از دیرباز تا به امروز به خواننده منتقل میکند.

کتاب تاریخ فشرده آلمان

جیمز هاوز
جیمز هاوز (متولد 1960) رمان‌نویس و مورخ مشهور بریتانیایی است که به‌طور غیرمعمول، یکی از پرفروش‌ترین‌های رسمی در هر دو ژانر بوده است. او همچنین اقتباس‌های نمایشی از دو اثر خود را به رشته تحریر درآورده است. او در دانشگاه آکسفورد و دانشگاه آکسفورد بروکس نویسندگی خلاق تدریس می کند. در سال 2022 او مشاور داستان سریال/همکار کلیدی روی صفحه برای مستند 8 قسمتی BBCTV، Art That Made Us بود و توسط اندرو دیویس برای کمک به ساخت یک سریال درام تلویزیونی اصلی برای Lionsgate انتخاب شد.
نکوداشت های کتاب تاریخ فشرده آلمان
A rapid-paced, thought-provoking, easy-to-digest account of German history
گزارشی سریع، قابل تامل و قابل هضم از تاریخ آلمان
Library Journal Library Journal

This clearly presented history will be of particular interest to readers following the political machinations of the European Union
این تاریخ به وضوح ارائه شده برای خوانندگانی که به دنبال دسیسه های سیاسی اتحادیه اروپا هستند، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت
Publishers Weekly Publishers Weekly

Authoritative and accessible
معتبر و در دسترس
New European (Book of the Week)

قسمت هایی از کتاب تاریخ فشرده آلمان (لذت متن)