کتاب کتاب فروشی نیست در جهان

The I Wonder Bookstore
کد کتاب : 107819
مترجم :
شابک : 978-6004137287
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فروشی نیست در جهان اثر شینسوکه یوشی تکه

کتاب « کتاب فروشی نیست در جهان» نوشته « شینسوکه یوشی تکه» توسط انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
این کتاب مصور جذاب که اولین بار در ژاپن منتشر شد، پرفروش‌ترین کتابی است که خوانندگان را به قلمرو جادویی کتاب‌ها، کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها می‌برد. در کتابفروشی مشتریان می‌آیند و از صاحبش تغییرات بی‌شماری را درباره سوال همنامش می‌پرسند («خواهش می‌کنم کتابی در مورد...» دارید) و او خوشحال می‌شود که درخواست‌هایشان را به روش‌های مسحورکننده‌ای پر کند. در این صفحات، خوانندگان کتاب‌هایی را که روی درختان رشد می‌کنند، کتاب‌هایی که برای خواندن هم‌زمان توسط دو (یا چند نفر) طراحی شده‌اند، کتاب‌هایی که فقط در نور ماه می‌توانند بخوانند، کتابخانه‌ای زیر آب، اردوگاهی برای کتابفروشان کاریزماتیک را کشف خواهند کرد. و بسیاری از شگفتی های دیگر که جادوی انتقال خواندن را به روشی بی انتها و مقاومت ناپذیر جشن می گیرند.

کتاب کتاب فروشی نیست در جهان

شینسوکه یوشی تکه
شینسوکه یوشی تکه (ProfileShinsuke Yoshitake) متولد 1973 در استان کاناگاوا است. تصویرگر و نویسنده کتاب کودکان می باشد. ایجاد کمیک، تصاویر کتاب کودکان، نقاشی ها و مقاله های مصور در مورد چیزهای کوچک در زندگی روزمره ما از فعالیت های وی می باشد.
نکوداشت های کتاب فروشی نیست در جهان
"A vision of bibliophilia in an increasingly paperless world . . . .
چشم اندازی از کتاب دوستی در دنیایی که به طور فزاینده ای بدون کاغذ می باشد. . . .
Publishers Weekly Publishers Weekly

this book by award-winning picture book author Shinsuke Yoshitake captures the joy and universal love of books and reading in its whimsical vignettes and charming drawings
این کتاب توسط نویسنده کتاب مصور برنده جایزه، Shinsuke Yoshitake، لذت و عشق جهانی به کتاب و مطالعه را در نقاشی های عجیب و جذاب خود به تصویر می کشد.
Tri-City News

قسمت هایی از کتاب فروشی نیست در جهان (لذت متن)