کتاب خطر آشکار (2 جلدی)

Clear and Present Danger
کد کتاب : 107845
مترجم :
شابک : 978-9643280680
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 944
سال انتشار شمسی : 1380
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب خطر آشکار (2 جلدی) اثر تام کلنسی

تام کلنسی، برجسته ترین نویسنده کتاب های رمان سیاسی - جاسوسی - اجتماعی در ابعاد بین المللی می باشد و فقط نویسنده ای مانند فردریک فورسایت که گاه می تواند با او برابری کند.
او در رمانهایش عمق روابط و اقدامات سیاسی - اقتصادی در عرصه جهانی را می شکافد. اما این امر باعث نمی شود که از جذابیت آثارش بکاهد. کما این که اغلب آثار او به فیلمهای بلند سینمایی و مجموعه های تلویزیونی تبدیل شده اند.
کتاب خطر آشکار نیز به وسیله شرکت پارامونت و با هنرپیشگی هریسون فورد به فیلمی جذاب تبدیل شده است.
نیویورک تایمز در مورد این اثر می نویسد: « مسائل مطرح شده در این کتاب حقیفی به نظر می رسند و از تمام عنوانهای درشت روزنامه ها جلوتر می باشند.»
وال استریت ژورنال می نویسد: «انسان در مطالعه این کتاب غرق می شود... شما تا زمانی که آخرین صفحه آن را نخوانید، کتاب را زمین نمی گذارید!»

کتاب خطر آشکار (2 جلدی)

تام کلنسی
توماس لئو کلنسی جونیور (زاده ۱۲ آوریل ۱۹۴۷ – درگذشته ۱ اکتبر ۲۰۱۳) یک رمان‌نویس آمریکایی بود. او بیشتر به خاطر داستان‌های جاسوسی و علوم نظامی‌اش که در دوران جنگ سرد و پس از آن اتفاق می‌افتد، شناخته شده است. هفده رمان او پرفروش بوده و بیش از 100 میلیون نسخه از کتاب های او فروخته شده است. نام او همچنین در فیلم‌نامه‌های فیلم‌هایی که توسط نویسندگان ارواح نوشته شده بودند، کتاب‌های غیرداستانی در مورد موضوعات نظامی، گهگاه با نویسندگان مشترک و بازی‌ه...