کتاب زمان 00:00

Time 00:00
  • 15 % تخفیف
    370,000 | 314,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سخن سخن
    نویسنده:
کد کتاب : 108464
شابک : 978-6229268209
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 854
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زمان 00:00 اثر مدیا خجسته

گلبهار ، دختر روستایی با محبتیست که مادربزرگ پیرش را ، بزرگ ترین و ارزشمندترین دارایی زندگی اش میداند و خواسته ی او را خواسته ی خودش میشمارد. ننه جونی که جز دیدن دوباره ی نوه ی پسری طرد شده و پر کینه اش ارن ، آرزوی دیگری ندارد!
به همین منظور هم تمام دلخوری و نفرتش از نوه ی ناخلف را کناری میگذارد و برای دیدار دوباره ی ارن و مادربزرگش ، روانه ی شهر می شود. غافل از آنکه عبور از این کینه و عقده ی دیرینه ، آنقدرها هم ساده و راحت نیست و همه چیز در یک شب بارانی و میان پیست موتورسواری ، برای هر دوی آن ها طوری رقم میخورد که رابطه ی بینشان دست خوش چالش های عجیب و خطرناک و البته پرکشش می شود!

کتاب زمان 00:00

قسمت هایی از کتاب زمان 00:00 (لذت متن)
به سمت موتورم می روم. کلاه اضافی را از روی صندلی برمی دارم و سمتش پرت می کنم. با زور کلاه سنگین را میان زمین و هوا می گیرد اما تعادلش به هم می خورد و چند قدم عقب می رود. با آن پیراهن گلدار بلند و چشمان متعجبش مستقیم نگاهم می کند. _قول دادی اگه کاری رو که خواستی، بکنم بیای دیدن ننه جون! همان طور که به انگشتان کوچکش که با تردید دور کلاه می فشارد نگاه می کنم، پوزخندی می زنم و سر کج می کنم: ــاوکی ولی تضمین نمی کنم هیچ اتفاقی واسه ت نیفته. اون وقت دیگه قول و قرارمونم بی ارزش می شه. شایدم تو جون سالم به در بردی و فقط من مردم؛ که البته اون طوری زیادم بد نمی شه برات. می‎تونی به ننه جونت بگی نوه اش مرد و قال قضیه رو بکنی! با ترس جواب می دهد: ــ منظورت چیه؟! به موتورم اشاره می کنم: ــ دارم می گم به نفعته بی خیال شی و نخوای پشت من بشینی رو اون موتور. چون لحظه ای که حرکت کنیم؛ دیگه مسئولیت مرگ و زندگیت با من نیست!