کتاب اسپرسو (سه جلدی)

Espresso
کد کتاب : 49972
شابک : 978-6222600464
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1864
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب اسپرسو (سه جلدی) اثر هما پوراصفهانی

"اسپرسو" رمانی است "سه جلدی" به قلم "هما پوراصفهانی" که آخرین کتاب از این مجموعه ی چندگانه ی هیجان انگیز به حساب آمده و خواننده را به سرانجام این مسیر نسبتا طولانی می رساند.
"اسپرسو" اسم رمز عملیاتی است که هم مخفی و مرموز است و هم جذاب و درگیر کننده.
پیش از این سه سرگرد دیگر برای کار کردن روی این پرونده به کار گرفته شده اند و این سه فرد به طرز مرموزی ناپدید شده و تنها دو شاخه ی ارکیده پشت سر گذاشته شده است.
تا اینکه سرگرد فرزام عظیمی نیا مسئولیت این پرونده هولناک و مهلک را بر عهده می گیرد و برای حل آن از دوستان خود سرگرد شهراد شاهد ، سرگرد اردلان فانی و سرگرد روحان کاویان کمک می گیرد. دکتر آرتان تهرانی ، مشاور و روانشناس ، به عنوان یکی از اعضای تیم به گروه می پیوندد و به این ترتیب جمع آن ها برای رسیدگی به این پرونده ی مخوف تکمیل می شود.
باید منتظر ماند و دید که چه کسی در این پرونده ی دهشتناک موفق می شود که برتری خود را اثبات می کند. آیا جنایتکار به هدف و برنامه های آن ها نیز پی می برد و تنها دو ساقه ارکیده از آن ها به جا می گذارد یا اینکه بالاخره این تیم موفق می شود به پیروزی برسد و پرونده ی "اسپرسو" را برای همیشه بندد؟
این پنج نفر و خانواده هایشان چه فاجعه ای را پیش رو خواهند داشت؟
به همه چیز با "اسپرسو" و "هما پوراصفهانی" پی خواهیم برد و هارمونی ، شخصیت جدیدی است که به لطف شیرینی اش طعم تلخ و تند "اسپرسو" را برای همه قابل تحمل می کند.

کتاب اسپرسو (سه جلدی)

هما پوراصفهانی
هما پور اصفهانی از رُمان نویسان با سابقه ی کشورمان است که در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۹ در شهر اصفهان متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد.هما پور اصفهانی تقریباً از ۱۰ سالگی نوشتن را شروع کردند اما هیچ گاه فکر نمی کردند که استعداد منحصربفردی در نوشتن داشته باشند.خود ِ ایشان در این زمینه می گویند: فکر می کردم همه می توانند بنویسند، اما رفته رفته متوجه شدم که خیلی از افراد حتی از پس نوشتن یک انشای ساده هم بر نمی آیند.
قسمت هایی از کتاب اسپرسو (سه جلدی) (لذت متن)
فنجانی اسپرسو ریخته می شود و … صدای تاب زنگ زده در گوشه خانه به خاکستر نشسته، صدای انفجار کلبه ای در دل جنگل، احساس یخ زدگی دستبندها روی دست های بی گناه، احساس گرفتن یک ماهی توی دست و لیز خوردنش و افتادنش در میان آغوش رقیب، احساس حباب بودن در برابر کسی که واژه عشق را برایت هجی کرده و در آخر حماقت! شاید نوای هنگ درام بتواند دردها را تسکین دهد و فنجان اسپرسو، شکلات تلخ، سرطان، سیگار شکلاتی، کابوس و مرهم به انتها برسند.