کتاب قلعه ای تنها در آینه

Lonely Castle in the Mirror
کد کتاب : 109779
مترجم :
شابک : 978-6225667266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب قلعه ای تنها در آینه اثر میزوکی سوجیمورا

اثری به سبک استودیو گیبلی با ترجمه ژاپنی «که اضطراب و ناامیدی - و پیروزی‌های کوچک- نوجوانی را آشکار می‌کند» (Locus)، برای طرفداران بهشت ​​میکو کاواکامی.

هفت دانش‌آموز در این کتاب پرفروش ژاپنی گرم و معمایی که با فانتزی ملایم و بینش دلسوزانه همراه شده است، نقاط مشترک غیرعادی پیدا می‌کنند.

کوکورو تا حدی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد که مدرسه را ترک می کند، روزهای کوکورو تیره و تار می شود زیرا او در اتاق خواب خود پنهان می شود و نمی تواند با خانواده یا دوستان خود روبرو شود. همانطور که او به سمت ناامیدی می رود، آینه او شروع به درخشیدن می کند. با یک لمس، کوکورو از زندگی تنهایی خود به یک قلعه افسانه ای درخشان و عجیب کشیده می شود که توسط دختری عجیب با ماسک گرگ محافظت می شود. شش دانش آموز دیگر به قلعه آورده شده اند و به زودی این پناهگاه شگفت انگیز به محل بازی آنها تبدیل می شود.

این قلعه دارای یک اتاق مخفی است که می تواند یک آرزو را برآورده کند، اما قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند و شکستن آنها عواقب ناگواری در پی خواهد داشت. همانطور که کوکورو و آشنایان جدیدش زمان بیشتری را در پناهگاه جدید خود می گذرانند، آنها شروع به کشف رازهای قلعه و به طور آزمایشی رازهای یکدیگر می کنند.

قلعه ای تنها در آینه رمانی مسحورکننده و دلگرم کننده درباره ی پاداش های غیرمنتظره ی در آغوش گرفتن ارتباط انسانی است.

کتاب قلعه ای تنها در آینه

میزوکی سوجیمورا
میزوکی تسوجیمورا (辻村深月، تسوجیمورا میزوکی، زاده ۲۹ فوریه ۱۹۸۰) نویسنده ژاپنی اهل فوفوکی، یاماناشی است.تسوجیمورا در رمان های معمایی تخصص دارد. او هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان می نویسد.او از دوران دبیرستان رمان های معمایی می نویسد و به دلیل وجود یک گروه معمایی در این دانشگاه تصمیم گرفت به دانشگاه چیبا برود. او اولین کار خود را با رمان مدرسه ای منجمد در زمان در سال 2004 نوشت.تسوجیمورا برنده جایزه کتابفروشان ژاپن در سال 2018 برای رمان قلعه تنهایی در آینه است.پس از اینکه چندین بار در فهرست نه...
نکوداشت های کتاب قلعه ای تنها در آینه
[A] respectful, moving novel about teenage bullying in the Tokyo suburbs . . . Tsujimura shows how easily misunderstandings and miscommunications can escalate, and treats everyone—even the bullies—with nuance.”
[یک] رمان تکان دهنده و محترم درباره قلدری نوجوانان در حومه توکیو. . . سوجیمورا نشان می دهد که سوء تفاهم ها و ارتباطات نادرست چگونه می توانند به راحتی تشدید شوند. او با همه - حتی با قلدرها - با تفاوت های ظریف رفتار می کند.
Japan Times

Genuinely affecting . . . a story about collaboration, empathy and sharing truths, a modern, all-ages fairy tale that should appeal to fans of Neil Gaiman and Studio Ghibli animations.
واقعا تأثیرگذار است. . . داستانی در مورد همکاری، همدلی و به اشتراک گذاری حقایق، یک افسانه مدرن و تمام سنین که باید برای طرفداران انیمیشن های نیل گیمن و استودیو گیبلی جذاب باشد.
Financial Times

قسمت هایی از کتاب قلعه ای تنها در آینه (لذت متن)