کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر

The Critical Partner
کد کتاب : 110074
مترجم :

شابک : 978-6007152140
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر اثر میشل اسکین

هنگامی که با یک شریک انتقادی در ارتباط هستید - کسی که دائما شما را سرزنش می کند و شما را به معیارهای غیرواقع بینانه نگاه می دارد - ممکن است احساس کنید که از هم جدا هستید. ممکن است به این فکر کنید که آیا هرگز به اندازه کافی برای شریک زندگی خود خوب خواهید بود. این کتاب «خلع سلاح همسر انتقادگر» می تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را با ریشه یابی اینکه چرا شریک زندگی تان از شما انتقاد می کند، ترمیم کنید تا هر دوی شما بتوانید شراکت محبت آمیز و حمایت کننده تری ایجاد کنید.

بر اساس طرحواره درمانی، شریک انتقادی می تواند به شما کمک کند به تدریج الگوهای روابط ناسالم را تغییر دهید. از طریق مجموعه‌ای از آزمون‌ها و برگه‌های ارزیابی، خواهید آموخت که چه چیزی باعث رفتار شریک زندگی‌تان می‌شود و چه چیزی شما را در برابر حملات مهم آسیب‌پذیر می‌کند. همچنین استراتژی‌های مقابله‌ای جایگزین برای منحرف کردن انتقاد و شکستن درگیری‌های طولانی مدتی که شما را از حرکت به‌عنوان یک زوج بازمی‌دارد، کشف خواهید کرد. این کتاب به شما کمک می کند تا ریشه مشکل را پیدا کنید تا بتوانید رابطه خود را ترمیم کنید و عشقی را که می خواهید به دست آورید.

کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر

میشل اسکین
میشل اسکین، یک درمانگر است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا زندگی و کار می کند. او با استفاده از طرحواره‌ها، درمان‌های شناختی و رفتاری برای رسیدگی به مسائل بین فردی، مدیریت وزن، عصبانیت، افسردگی، اضطراب، ناتوانی‌ها و آسیب‌های روانی، درمان کوتاه‌مدت و طولانی‌مدتی را برای افراد و زوج‌ها ارائه کرده است. او نویسنده شریک انتقادی و نویسنده همکار درمان پذیرش و تعهد برای مشکلات بین فردی است. Skeen میزبان یک برنامه رادیویی هفتگی به نام Relationships 2.0 با دکتر میشل اسک...
نکوداشت های کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر
This book will show you why this happens and give you tools to do something about it. Highly recommended.
این کتاب به شما نشان می دهد که چرا این اتفاق می افتد و ابزارهایی برای انجام کاری در مورد آن در اختیار شما قرار می دهد. بسیار توصیه شده.
Matthew McKay, PhD, author of Thoughts and Feelings

Like a good detective novel, Michelle Skeen’s book will help you uncover the mystery of your difficult relationship. After reading this book, you’ll understand how your childhood experiences still affect your life, but more importantly, you’ll learn what you can do to put them behind you and move on
مانند یک رمان پلیسی خوب، کتاب میشل اسکین به شما کمک می کند راز رابطه دشوار خود را کشف کنید. پس از خواندن این کتاب، متوجه خواهید شد که چگونه تجربیات دوران کودکی شما هنوز بر زندگی شما تأثیر می گذارد، اما مهمتر از آن، خواهید آموخت که چه کاری می توانید انجام دهید تا آنها را پشت سر بگذارید و ادامه دهید.
Jeffrey C. Wood, PsyD, psychologist and coauthor of The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook

قسمت هایی از کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر (لذت متن)