کتاب قدرت تمرکز

The power of focus
دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی
کد کتاب : 11043
مترجم :

شابک : 9789644423437
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 410
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

قدرت تمرکز
The power of focus
کد کتاب : 60562
مترجم :
شابک : 978-6005461305
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قدرت تمرکز اثر جک کنفیلد

خواه افراد حرفه ای شرکت ها باشند ، خواه کارآفرینان تازه کار ، و یا صاحب مشاغل خانگی، بیشتر افراد به دنبال دستیابی به اهداف بیشتر در زمان کمتر هستند ، در حالی که همزمان پول کافی برای زندگی راحت را به دست می آورند. این کتاب تکنیک های اثبات شده ای را نشان می دهد که هزاران نفر برای دستیابی به پول در طول زندگی سالم ، شاد و متعادل استفاده کرده اند. کتاب قدرت تمرکز ، کتابی محبوب و جدی از نویسندگان کتاب پرفروش سوپ مرغ برای روح ، یک راهنمای عملی کاملا مفید و منطقی است که به خوانندگان نشان می دهد چگونه می توانند به اهداف تجاری ، شخصی و مالی خود برسند بدون اینکه در این روند فرسوده شوند.
نویسندگان ای کتاب یعنی جک کنفیلد ، لس هیویت ، مارک ویکتور هنسن بهترین ایده ها را از مشاغل موفق خود (هفتاد و نه سال تخصص در تجارت ترکیبی) گرفته اند و آنها را در ده اصل قدرت تمرکز تقسیم کرده اند. نتیجه این است که این کتاب معدنی از بینش است که خواندن آن لذت بخش و نیز قابل فهم است. در ابتدا ، این کتاب سه تا از مهمترین اصول موفقیت مداوم را مشخص می کند: پرورش وضوح ؛ درک اینکه عادتها آینده شما را تعیین می کنند. و استفاده از رویکرد "سیاست بدون استثنا" برای به دست آوردن تمرکز برهر آنچه می خواهید. حکایات و داستانهای الهام بخش متعددی به تقویت هر اصل کمک می کند.

این کتاب برای افراد تجار ، مدیران فروش ، کارآفرینان و هر کسی که در بهبود آگاهی شخصی خود جدی است ، یک کتاب ضروری است.

کتاب قدرت تمرکز

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
قسمت هایی از کتاب قدرت تمرکز (لذت متن)
امروز اغلب مردم نگران روش زندگی خود هستند. عباراتی مانند: «من دنبال کیفیت بهتری از زندگی می گردم»؛ یا: «من تنها می خواهم زندگی ام را راحت کنم.» بسیار رایج شده است. به نظر می رسد حرکت عجولانه به سمت موفقیت مادی و همه نشانه های زندگی ای به اصطلاح موفق. کافی نیستند. برای واقعا ثروتمند بودن» تنها استقلال مالی کافی نیست بلکه ثروتمند شدن با روابط پرمعنا و پرثمر داشتن، بهبود وضعیت سلامت جسمی و لذت بردن از تعادلی پربار میان زندگی شخصی و شغلتان پدیدارمی گردد.

به جای آن که هر هفته به سختی کار کنید. انتخاب های بهتر را برپایه بینش و آگاهی غریزی از کار درستی که باید انجام دهید. آغاز می کنید. این مرحله بالاتر از آگاهی ای است که کیفیت روزانه زندگی تان را معین می کند. در فصل 10زندگی براساس هدف، روشی منحصر به فرد را به شما نشان خواهیم داد که همه این مسائل را برایتان ممکن می سازد. این راهی هیجان انگیز برای زندگی کردن است.