کتاب مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی 2

Introduction to Comparative Economics
جلد دوم : بحثهایی در تاریخ عقاید اقتصادی
کد کتاب : 112542
شابک : 978-6227396195
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی 1
Introduction to Comparative Economics
جلد اول : بحثهایی در تاریخ عقاید اقتصادی
کد کتاب : 112546
شابک : 978-6227396157
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی 2 اثر مرتضی مطهری

این کتاب جلد دوم از مجموعه دو جلدی مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی؛ مشتمل بر مباحثی است که طی ۲۷ جلسه توسط استاد شهید آیت‌الله مطهری و تعدادی از اقتصاددانان در فاصله زمانی شهریور ۱۳۵۷ تا هشتم اردیبهشت ۱۳۵۸ شمسی ایراد شده است.
این کتاب جلد دوم از مجموعه ای است دو جلدی که مشتمل بر مباحثی است که طی ۲۷ جلسه توسط استاد شهید آیت‌الله مطهری و تعدادی از اقتصاددانان در فاصله زمانی شهریور ۱۳۵۷ تا هشتم اردیبهشت ۱۳۵۸ شمسی ایراد شده است. در این جلسات متن کتاب «تاریخ عقاید اقتصادی» تألیف دو اقتصاددان فرانسوی، توسط یکی از حاضران گزارش شده و سپس استاد مطهری نظر خود را درباره مباحث طرح شده با توجه به اصول و مبانی اسلامی ارائه می‌دادند.

کتاب مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی 2

مرتضی مطهری
مرتضی مطهری (زادهٔ ۱۳ بهمن ۱۲۹۸ در فریمان – ترور شدهٔ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) روحانی شیعه، استاد فلسفهٔ اسلامی و کلام اسلامی و تفسیر قرآن، عضو هیئت موتلفه اسلامی و از نظریه‌پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران بود. وی قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران بود. بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد.سید روح‌الله خمینی علاقهٔ زیادی به وی داشت، تا آنجا که بعد از مرگش گفت: «فرزند عزیزی را که پارهٔ تنم و حاصل عمرم بود، از دست دادم» در ادبیات جمه...
دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر اقتصاد تطبیقی 2